beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

  • 27 March 2017
  • 63 reacties
  • 2329 Bekeken

Sinds 3 maanden kan ik niet meer inloggen bij mijn NS. ik heb al 7 x klantenservice aan de lijn gehad maar er is nog steeds niets opgelost.
Telkens blijf ik steken bij Mijn persoonsgegevens controleren, de tap bevestigen werkt niet.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 6 December 2017, 17:43

Bekijk origineel

63 reacties

Hi Danny,

I sent my details to you in the private message on last Thursday. Do you have any information what the problem is about?

Regards
Hi Danny,

Please find the attached picture. I cannot proceed further from this step, though I press "Verder" button. Webpage refreshes and same page again appears without any error/warning. I also tried different web browsers and also deleted browser history cookies and caches. Unfortunately problem still exists.

Thanks


Please send me the screenshot with your details to community@ns.nl.
Hi Danny,

Please find the attached picture. I cannot proceed further from this step, though I press "Verder" button. Webpage refreshes and same page again appears without any error/warning. I also tried different web browsers and also deleted browser history cookies and caches. Unfortunately problem still exists.

Thanks

Is there a solution to this problem?
Hi erg,

Can you send me a screenshot to community@ns.nl? I will try to help you 🙂.
Is there a solution to this problem?
Hello

I have the same problem of Gym. I have tried three different browsers (Chrome, Microsoft Edge, Firefox) and three different OS (Windows 10, Ubuntu 18, Android). However problem is same. I cannot use mijn ns.
As I login it requires from me personal data. When I fulfill it, I face the same problem. "I am presented with a summary page ('Controleren' step) and when I press "Verder" I land on the same summary page. I cannot get past it. There is no error message just the same page reloading."

I hope someone can deal with this software bug.
For the community: Gym assumed he needed a Mijn NS account to order a season ticket. He has been able to purchase the season ticket without the Mijn NS-account. If you experience problems with your Mijn NS account you can contact our customer service. They will be able to remove your account from our system or help you activate your account.
Apparently, after quite a lot of trial and error I was not able to complete my registration.
As the support staff pointed out to me, it is not required to complete the registration in order to purchase subscription items on my OV chipcard. So not registering is the temporary workaround to this problem.
I am still working on a solution for this problem with Gym. Once I have it, I will inform other users of the community about it.
That is very disappointing, Gym. I would like to look further into this. Can you send me a private message with your name, address, date of birth and e-mail address? You can send me a private message by clicking my avatar and choose Stuur Bericht.

Reputatie 5
Could you possibly send us a screenshot of how this looks exactly, Gym?
Hi Denice,

I have tried to remove cookies/local cache and tried to complete the registration with the following browser-OS combinations:
Windows 7: Chrome/Internet Explorer
Ubuntu 18.04: Chrome/Firefox
Arch Linux: Chrome/Firefox
On all of them I experience the same issue. After I provide my personal details I am presented with a summary page ('Controleren' step) and when I press "Verder" I land on the same summary page. I cannot get past it. There is no error message just the same page reloading.
Hi Gym. Welcome to the Community.

Have you tried deleting the browser history and cookies and trying again? Are you getting an error on the page or is the next page just not loading? If you can please send us a screenshot.
FYI this bug is still alive after one year. I have tried to complete my registration with two different email addresses with a dozen different browsers running on different operating systems. No luck so far, I always get stuck on the 'Controleer uw gegevens' page. Is there a known solution?

Best Regards,
Gym
Reputatie 7
Geen dank, het heeft heel lang [lees: te lang] geduurd, maar dan heb je ook wat. Bedankt voor jouw volhardendheid en betrokkenheid. Zonder was het waarschijnlijk nog niet gelukt.

Voor de meelezers: Het probleem van Kees' account was heel complex, waardoor er tot op de codering van zijn MijnNS account uitgezocht moest worden wat er gedaan kon worden. Uiteindelijk is dit gelukt door een compleet nieuw account te maken voor Kees.
Hallo Thomas.
Het is gelukt mijn NS werkt weer, de oude accounts zijn verwijderd en er is nieuw aan gemaakt. Moest alleen nog even een wachtwoord aanvragen maar werkt het .

Bij deze dank voor de moeite.
Kees
Reputatie 7
Inmiddels ben ik bezig voor Kees om zijn MijnNS-account via een IT'er weer werkend te maken.
Zou je mij in een privébericht wat meer toelichting willen geven Kees? Dan ga ik hier achteraan!
Sinds begin van maart 2017 kan ik niet meer inloggen bij Mijn NS.
Ik heb dit vele keren besproken met medewerkers van de klantenservice maar geen enkele oplossing is succes vol geweest.
Dit is ook aan de orde geweest op NS service forum, maar ook daar is geen oplossing uit gekomen.

Het probleem is, als ik wil in loggen kom ik bij formulier dat ingevuld moet worden (zie screenshot) maar verder dan bevestigen kom ik niet.
Ook heb ik pogingen gedaan op verschillen browsers,pc’s en plaatsen maar niets lukt.

Mijn OV kaart nummer is 3528 **** **** ****
Op naam van C.J.G. de Lange
Reputatie 7
Zou je mij in een privébericht wat meer toelichting willen geven Kees? Dan ga ik hier achteraan!
Ik heb 4 weken geleden (een beet je laat) een e-mail naar het opgegeven adres van de IT afdeling gestuurd, maar tot nu toe nog reactie ontvangen en het probleem is er nog steeds
Reputatie 7
Ik heb het topic inmiddels in mijn beheer en zal voor Treingebruiker gaan kijken wat het probleem achter deze vervelende situatie kan zijn. Ik zal mijn update blijven plaatsen in het andere topic, Treingebruiker, zodat de berichtgeving overzichtelijk wordt.

@Keesdelange Mocht jij nog actie van onze kant verwachten, lees ik dit graag terug in dit (jouw!) topic. Dan kan ik jouw situatie meteen hierin meenemen.
Excuses voor het ontbreken van een tijdige update. We hebben dit topic onder onze aandacht en ik stuur vandaag een reminder.
Ik heb even gekeken, Treingebruiker.

Chiel is gelukkig niet ziek maar is een paar dagen vrij. Zondag is hij weer aanwezig op het Forum :)


Maar hij zou een paar dagen geleden iets van zich laten horen (waarschijnlijk om mee te delen dat er nog niks bekend is)

Vergeef m'n ironie, maar het lijkt me duidelijk waarom ik not amused ben...
Bij mij ook mijn account verwijderd. Nu een nieuw account aangemaakt en geactiveerd. Nu de melding:
Er is een fout opgetreden
We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice...
zucht

Is er daadwerkelijk een technisch probleem, of alleen met mijn account?

Reageer