beantwoord

mijnns / ns app bijwerken is vaak traag

  • 4 September 2023
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Heel vaak (ik reis nu n maand 3D/wk) staat er bij  “transacties” in bewerking van een reis in de ochtend of vorige dag. Ook staat checkin tijd / station op n voorgaande reis en geen checkuit tijd. Dat dit niet up-to-date is in de huidige tijd is vreemd en onhandig, maar waar het mij daadwerkelijk hindert is dat wisselen tussen 1e en 2e klasse dan ook niet mogelijk is. 
Graag wat actie v NS hierop!

icon

Beste antwoord door Daniël NS 4 September 2023, 18:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hey SDK. Welkom bij de NS Community.

We zijn bewust van het feit dat de data soms wat sloom in kan laden in deze systemen, helaas is hier geen snelle oplossing voor op dit moment. Verder dient het wel mogelijk te zijn om een klassewissel aan te vragen. Zie je deze optie dan niet staan of krijg je een error? Heb je dit verder ook al op onze site geprobeerd?

Klassewissel kan niet. Er is niet eens een knop om an te klikken. Er staat dan dat klassewissel alleen mogelijk is binnen 15min v inchecken. Maar dat is dan pas 5-10minuten. 

Reputatie 6

Ik raad je dan aan om contact op te zoeken met onze klantenservice SDK. De klantenservice kan dan nog wat verder in je gegevens kijken en je verder helpen! 

Badge +3

Zie je de optie voor Klassewissel wel als je niet ingecheckt bent? Dan is dat blijkbaar iets nieuws.

Goedemiddag

Ik heb de NS app op mijn telefoon staan en die app is bijzonder. Alle andere Apps erop werken prima op m'n telefoon alleen die van de NS leidt een eigen leven. Hij wil wel eens opstarten maar dat is een hoge uitzondering. Cashes geleegd foto's en video's gedumpt om meneer NS app het leven zo comfortabel mogelijk te maken maar hij blijft lekker rondwielen en komt met niks zinnigs. 

Ik reis 1 x per week met de NS en moet overstappen in Roosendaal en dat is een zeer tricky moment ( en eigenlijk een andere topic) maar ik kijk vlak van tevoren even op de NS app om te kijken of de NS er die dag wel zin in heeft om op tijd in mijn dorp te zijn. Vergeet het maar… ik moet de PC starten om de informatie te vinden.

Wat moet je nou met zo'n app?

Zelfs de conductrice in de trein raadde me een andere informatie bron aan. Maar dat mocht ze eigenlijk niet verklappen zei ze ook nog.

 

met vr groet 

Frans

Badge +3

Zelfs de conductrice in de trein raadde me een andere informatie bron aan. Maar dat mocht ze eigenlijk niet verklappen zei ze ook nog.

Tuurlijk wel, en als het alleen om treininformatie gaat is de app van Rijdendetreinen wel een fijne. En anders 9292 natuurlijk.

Reageer