beantwoord

onjuiste geadresseerde nabetaling

  • 9 December 2023
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Sinds 2 weken ontvangen wij brieven van NS nabetaling gericht aan een voor ons onbekende persoon op ons adres.

Alle brieven retour afzender gestuurd met de vermelding dat de geadresseerde onbekend is op ons adres.

Helaas is NS nabetaling behoorlijk eigenwijs want ze blijven steeds brieven sturen.

Vandaag maar een email naar ns management fraude gestuurd met het verzoek te stoppen met deze onzij.

Tevens onze rechtsbijstandverzekering geïnformeerd.

Ik ben benieuwd of er meer mensen met deze flauwe kul te maken hebben gehad en of het ze gelukt is om dergelijke stroom aan brieven te stoppen.

icon

Beste antwoord door Brabantpark 12 December 2023, 11:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Brabantpark,

Er komen hier af en toe soortgelijke verhalen voorbij. NS heeft daarin wel eens aangegeven dat ze vanwege de AVG niet in de gegevens van zo'n persoon zouden mogen kijken. Wat natuurlijk onzin is. Ze hebben ook aangegeven dat als er meerdere brieven retour ontvangen worden, ze uiteindelijk wel stoppen met versturen.
Je verzekering zal er ook weinig aan kunnen doen denk ik. Het is natuurlijk vervelend, maar verder word je niet benadeeld.

Zie bijvoorbeeld: 

 

Ik ben zojuist gebeld door klantenservice NS, dit naar aanleiding van mijn email naar de afdeling fraude van NS. Ze stellen de vordering op ‘niet inbaar’ en daarmee is dit probleem voor ons opgelost. Ik waardeer het dat NS klantenservice de moeite heeft genomen om mij terug te bellen.

Reageer