beantwoord

Reishistorie, wanneer up-to-date


Reputatie 2

Hi, dinsdag heb ik tussen Amsterdam en Utrecht gereisd. Het is nu donderdag en de reisgegevens in MijnNS kloppen nog niet:

  • mijn reis in de ochtend is niet zichtbaar, ik had > 1 uur vertraging die wil ik declareren
  • mijn reis in de middag staat foutief als 1e klas, terwijl ik 2e klas ingesteld had.

Ik had begrepen dat het 24 uur duurt voordat de gegevens up-to-date zijn, maar blijkbaar niet. Hoe lang moet ik wachten, of is dit het?

icon

Beste antwoord door Tochjo 12 May 2022, 09:19

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 6

Ik heb dit even intern aangekaart want het dient wel te werken zoals in de voorwaarden aangegeven is. Bedankt voor het melden! 

Badge +3

Ik heb dit even intern aangekaart want het dient wel te werken zoals in de voorwaarden aangegeven is. Bedankt voor het melden! 

Voor de volledigheid, de mail die ik enkele seconden na een wissel naar 1e klas om 19:45 kreeg:

Uw wijziging voor ov-chipkaart met kaartnummer **** **** **** 3999 is ontvangen. Vanaf 24 oktober 2023 19:30 reist u 1e klas. Vanaf dit moment wordt het 1e klastarief berekend voor uw reizen.

Terug naar 2e klas om 20:30

Uw wijziging voor ov-chipkaart met kaartnummer **** **** **** 3999 is ontvangen. Vanaf 24 oktober 2023 20:30 reist u 2e klas. Vanaf dit moment wordt het 2e klastarief berekend voor uw reizen.

Wat het Flex systeem dus doet met een 1e klas incheck om bijv. 20:20 zegt de mail (die blijft gewoon 1e klas, en hoe laat je uitcheckt doet er niet toe), maar zo staat het dus niet in de voorwaarden artikel 10.3

Reageer