beantwoord

Waarom is de reishistorie niet up to date?

  • 12 November 2023
  • 27 reacties
  • 912 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Dit kan in sommige gevallen nog wat langer duren. Vaak houden we 48 uur aan, maar het komt (helaas) ook geregeld voor dat dit een week of 1,5 kan duren. Ik adviseer je om het nog even af te wachten.

Nu twee weken later zie ik het nog steeds niet, terwijl ik een recentere reis wel terug zie in m’n overzicht. 
Het vreemde is dat ik de reis (die ik wil declareren) wil zie onder het kopje ‘Laatste check-in of check-uit met NS’, maar als ik naar reishistorie ga dan is de reis niet te vinden. 

Kan jij er toevallig voor zorgen dat ik een pdf bestand ontvang met die reis en kosten zodat ik deze kan declareren? Of heb je voor mij een e-mailadres oid?

 

Ik hoor het graag!

Hallo, 

 

Er lijkt toch nog iets niet helemaal goed te gaan. Zo is bijvoorbeeld in onderstaand voorbeeld mijn terugreis wel opgenomen in de reishistorie, maar is mijn laatste check in/check uit mijn heenreis? 

@Laura NS zou je mee kunnen kijken gezien je aangeeft dat het zou moeten zijn opgelost?

 

Reageer