Kan (op terugweg) niet meer inchecken met business card. Saldo te laag. Komt zo af en toe voor, bij de terugreis op dezelfde route. Wat is er aan de hand?
Beste antwoord door Tomas NS
Bekijk origineelKan (op terugweg) niet meer inchecken met business card. Saldo te laag. Komt zo af en toe voor, bij de terugreis op dezelfde route. Wat is er aan de hand?
Beste antwoord door Tomas NS
Bekijk origineelDat is inderdaad erg vervelend. Zou je hiervoor contact op willen nemen via onze Klantenservice, telefonisch of per social media? Daar zijn mijn collega's van Business aanwezig en kunnen je hiermee helpen. En laat dan zeker nog even in dit topic weten voor de rest die meeleest en dit graag zou willen weten.
Zelfde probleem hier: saldo te laag
Buschauffeur: ik kan niks doen
Helpdesk: ik kan niks doen, ga naar servicebalie. Ziet wel dat bustrammetro 'aan' staat.
Servicebalie: wij kunnen niks doen met business card, zien wel dat deze op nul staat.
Meereizende zoon zelfde issue
Waar.de.loos! Deuk in businesscard. Moet gewoon altijd werken.
Check het saldo op www.ov-chipkaart.nl
Als dat negatief is geven sommige apparaten (met name in bussen) die melding, ook als je op rekening reist.
De oplossing is dan om het saldo aan te vullen tot 0 (of hoger). Op 0 laten zetten kan bij een balie van een vervoerder.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.