beantwoord

Een treinreis markeren/labelen

  • 9 July 2023
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Sinds vorige maand (juni 2023) kan ik mijn ritten in mijn NS-Businesses Card niet meer markeren als Prive, Zakelijk en/of Woon-werk. Kan het wel aangeven maar de app slaat het niet op.

wat doe ik fout…. Dit is jaren goed gegaan.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 9 July 2023, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hallo Ries2901. Welkom bij de NS Community.

Ik heb even rond zitten vragen, maar er lijkt op dit moment geen algemeen probleem te zijn. Ik heb nog wat vragen uit staan dus ik kom hier nog op terug! 

Update: Het probleem blijkt in de app te zitten, dit is intern bekend en doorgezet. Voor nu kan je dit helaas niet via de app doen dus ik raad je aan om dit via de website te doen! 

Badge +3

Update: Het probleem blijkt in de app te zitten, dit is intern bekend en doorgezet. Voor nu kan je dit helaas niet via de app doen dus ik raad je aan om dit via de website te doen! 

Ehh… via de website kan het al jaren niet meer, en vanuit de app kan je geen declaratie maken. Zie onderstaande topics en de nodige topics in het archief.

Bij mij is het ook wel eens voorgekomen dat reizen die ik (in de app dus) gelabeld had als privé/zakelijk/woon-werk ineens allemaal op zakelijk stonden.

Badge +3

Kan de vorige reactie niet meer bewerken, maar als het om een zakelijke account gaat zou het eventueel wel werken via de wbsite.

Reageer