beantwoord

Wat is het nut van NS Business Card

  • 4 January 2024
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Ik heb een NS business card. Nu wil ik een daaluren abonnement erop zetten. Maar dat kan kennelijk niet. Ik vraag mij af welke nut of voordeel het heeft met een NS business card.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 January 2024, 17:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Zakelijke-Klant,

Sommige abonnementen, zoals Dal Vrij, zijn inderdaad niet beschikbaar voor de Business Card. Dal Voordeel overigens wel.
Ik weet niet waarom daarvoor gekozen is. Waarschijnlijk iets in de trant van “Uit onderzoek is gebleken dat deze abonnementen het best aansluiten bij de behoeftes van onze zakelijke reizigers.”

Toen NS Flex er nog niet was, was een voordeel dat je maandelijks achteraf kon betalen i.p.v. saldo te moeten laden. Dat voordeel is met de komst van Flex niet meer van toepassing.

Een ander voordeel is het feit dat alle prijzen zonder BTW weergegeven worden. Scheelt weer zelf uitrekenen.

Voor bedrijven met meerdere medewerkers is er natuurlijk nog wel het voordeel dat alles op één factuur komt, i.p.v. voor elke medewerker een aparte.

Hoi Zakelijke-Klant,

Sommige abonnementen, zoals Dal Vrij, zijn inderdaad niet beschikbaar voor de Business Card. Dal Voordeel overigens wel.

Let op, Dal Voordeel is hier enkel geldig bij NS, in plaats van bij alle vervoerders zoals het consumer-abonnement!

Reputatie 7
Badge +3

Pff, daar zou ik compleet overheen gelezen hebben. Thanks voor de aanvulling!

Reageer