beantwoord

korting op flex dal voordeel

  • 24 August 2023
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

Hoi, ik heb een abonnement van Flex Dal Voordeel. Tijdelijk voor 3 maanden is er een korting op Flex Dal Voordeel. Krijg ik ook korting op mijn abonnement? 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 August 2023, 11:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi FCakmak,

Niet vanzelf. Maar het is wel mogelijk om je abonnement te wijzigen naar hetzelfde abonnement. Dan krijg je de korting wel.

Net zelf ook gedaan, werkt prima.

Reputatie 6
Badge +1

Nee, die korting wordt niet toegepast op bestaande abonnementen. Wel zou je je abonnement kunnen omzetten naar NS Flex Basis, en morgen terug switchen naar NS Flex Dal Voordeel met korting. 

Reputatie 7
Badge +3

De aanbieding is bedoeld voor nieuwe klanten.

Reputatie 7
Badge +3

De aanbieding is bedoeld voor nieuwe klanten.

Klopt, maar als NS het mogelijk maakt dat je als bestaande klant er ook van kan profiteren dan ben je een dief van je eigen portomonnee als je het niet doet. 

Reputatie 7
Badge +3

Sterker nog, je komt als bestaande klant nergens tegen dat het alleen voor nieuwe klanten zou zijn. Ik was gewoon eens nieuwsgierig of een ander abonnement beter bij me past en toen kwam ik toevallig deze tegen 😇

Reputatie 7
Badge +3

Sterker nog, je komt als bestaande klant nergens tegen dat het alleen voor nieuwe klanten zou zijn. 

Niet helemaal mee eens. Wanneer je dit aanbod bestelt, staat er wel een link naar de actievoorwaarden wanneer je het abonnement hebt gekozen in de webshop. Het kan een stuk duidelijker, maar er wordt wel verwezen naar de actievoorwaarden. 

 

Badge +3

Kreeg gisteren wel een foutmelding ‘probeer later nog eens’, maar is vandaag gewoon gelukt. Website is wel traag.

Badge +3

Ha! Nu toch ineens € 5,60? Dat is niet volgens de info in de e-mail (3 maanden korting vanaf datum bestelling/wijziging) 😂

Och ja, ten eerste komt die factuur echt wel op 9 november (die van 9 oktober à € 2,50 betaald natuurlijk) en ten tweede staat bij Producten gewoon de juiste info

 

Reageer