Ns flex abonnement en producten opgehaald. Toch lukt reizen niet. Melding dat saldo te laag is. Klopt toch niet?
Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineelNs flex abonnement en producten opgehaald. Toch lukt reizen niet. Melding dat saldo te laag is. Klopt toch niet?
Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineelGoedemiddag H66H en welkom bij de NS Community!
Het advies van Thom is inderdaad wat ik in eerste instantie ook zou willen aanraden. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan even mee kijken of er toch iets niet is goed gegaan met de activatie. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.