Fix je website

  • 20 October 2023
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

 

Kom we gaan de grootse spoorwegvervoerder privatiseren want dat is efficienter of whatever. De kans dat het dan én alsnog niet rendabel is én dat de website voor geen meter werkt is echt superklein. Toch?  


7 reacties

Ik ben bang dat het aan je eigen verbinding ligt. Er is geen storing gaande en ik zie niets raars als ik naar onze website kijk.

Aan mijn kant heb ik verder geen problemen met andere websites. Wat zou ik dan moeten doen? Inloggen/uitloggen bijvoorbeeld lost ook niet zoveel op. 

Reputatie 7
Badge +3

Cookies verwijderen, andere browser?

Reputatie 6
Badge +1

Om een of andere reden lukt het niet om vertalingen op te halen. Deze teksten worden op de achtergrond vanuit een ander bestand opgehaald. Gebruik van bijvoorbeeld een adblocker zou hier problemen bij kunnen veroorzaken. 

Werkt deze link wel? https://www.ns.nl/static/apps/nsflex-webshop/8.26.2/assets/i18n/nl.json

Om een of andere reden lukt het niet om vertalingen op te halen. Deze teksten worden op de achtergrond vanuit een ander bestand opgehaald. Gebruik van bijvoorbeeld een adblocker zou hier problemen bij kunnen veroorzaken. 

Werkt deze link wel? https://www.ns.nl/static/apps/nsflex-webshop/8.26.2/assets/i18n/nl.json

 

Daar krijg ik een rits aan deze info:

 

{    "GENERAL": {        "PER_MONTH_CAPITAL": "Per maand",        "NOW": "Nu",        "AFTER": "Hierna",        "DAY": "Dag",        "MONTH": "Maand",        "YEAR": "Jaar",        "IDEAL_PAYMENT_ERROR": "De betaling met iDEAL is helaas niet gelukt. Probeer het alstublieft opnieuw.",        "FOR": "voor",        "BACK": "Terug",        "AND": "en",        "NS_FLEX": "NS Flex",        "ON_BALANCE": "Op saldo"

 

Ik zal eens een andere laptop proberen. 

@Zwengelbrood 

NS is helaas niet geprivatiseerd, was dat maar zo.

Reputatie 7
Badge +1

Standaardoplossing al geprobeerd voor websites die zich vreemd gedragen?

  1. Cache legen.
  2. Cookies voor die website verwijderen.
  3. Andere browser of een anoniem venster gebruiken.

Reageer