Rare foto

  • 25 September 2023
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 3

Ik krijg wel eens mail van NS. Bovenaan staat een foto. Links een jongen met een oortelefoontje, rechts een jongen die hem lachend aankijkt, en daartussen een conducteur die tegen de trein staat te plassen. Wie verzint zo’n foto?

 


4 reacties

Reputatie 6

Dat zie ik er zelf niet in terug moet ik je eerlijk zeggen, er wordt daar naar een telefoon gekeken als ik het zo goed zie! 

Reputatie 3

Ik krijg wel eens mail van NS. Bovenaan staat een foto. Links een jongen met een oortelefoontje, rechts een jongen die hem lachend aankijkt, en daartussen een conducteur die tegen de trein staat te plassen. Wie verzint zo’n foto?

 

Natuurlijk, wat ik in de foto zie, zegt meer over mij dan over de foto. Maar ik blijf erbij dat ik het een slechte foto vind. Ik zie liever het vriendelijk lachende gezicht van de hc.

Reputatie 7
Badge +1

Door de hoek van de foto lijkt het net of de conducteur heel dicht op de trein staat. Het lijkt wel wat raar zo 😅

Reputatie 7
Badge +4

Het is een vrouw, en vrouwen hebben niet de juiste constructie om op deze wijze te plassen. Maar je trekt de juiste conclusie zelf al. Dit is goedkoop effectbejag zonder enig niveau. En met humor heeft het ook niks te maken.

Reageer