copyright

  • 1 February 2024
  • 9 reacties
  • 473 Bekeken

Beste ns en de Community ik zit lekker op tiktok te schollen en kom railcar official tegen met zijn roblox ro scale nsk en die railcar genaamd fadi gebruikt het officiële ns logo ik neem aan dat dit copyright is 

 


9 reacties

Goedemiddag Ladylisa.

Ik zie dat er in andere games, bijvoorbeeld Train Simulator, ook gebruik gemaakt wordt van het NS-logo op de modellen. Ik denk niet dat NS hier een probleem mee heeft.

Goedemiddag Ladylisa.

Ik zie dat er in andere games, bijvoorbeeld Train Simulator, ook gebruik gemaakt wordt van het NS-logo op de modellen. Ik denk niet dat NS hier een probleem mee heeft.

toevallkg weet ik dat christrains toestemming van ns heeft om hun logo te mogen gebruiken maar deze jongen niet 

 

Ik zal je signaal doorzetten zodat er naar gekeken kan worden. Bedankt daarvoor.

Reputatie 7
Badge

Wordt dit eigenlijk commercieel gebruikt?

@Ladylisa 

Wordt dit eigenlijk commercieel gebruikt?

@Ladylisa

Hoe bedoel je?

Reputatie 5

Dat dit wordt gebruikt om geld te verdienen.

Dat dit wordt gebruikt om geld te verdienen.

Dat weet ik niet

Ik heb zojuist extra info gekregen over railcar aka fadi hij gebruikt jullie logo om geld mee te verdienen

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap het doel van dit topic niet zo goed eerlijk gezegd. Het komt een beetje over alsof je ruzie met iemand hebt en 'm op deze manier een oor aan probeert te naaien. Waarom zou je je anders druk maken over iemand die toevallig een NS-logo gebruikt? Maar misschien heb ik 't verkeerd?

Reageer