beantwoord

Factuur

  • 21 October 2022
  • 16 reacties
  • 416 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

سيدتي العزيزة / سيدي

انا زين الجوري

لدي سؤال حول فاتورة أرسلها NS

يجب أن أدفع 85 يورو 

لكن علي أن أدفع 60 يورو

لقد دفعت أيضًا 10 يورو منذ شهر مضى ، لذا لا أعرف شيئًا في 21 سبتمبر 

اتصلت أيضًا بـ NS في يوليو لأوقف الاشتراك وأبدأ بعد العطلة الصيفية

يرى De Meeren أن هذا ممكن ، لذلك اعتقدت أن لدي الآن تذكرة الموسم العادية (تذكرة مجانية) من Zevenbergen إلى Oudenbosch

إذن سفينتي لماذا أخذت 85 يورو من حسابي؟

وأنا في الواقع أحتاج 60 يورو لكل منهما.

 

تحياتي زين الجوري

 

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 21 October 2022, 13:26

Bekijk origineel

16 reacties

Welkom op onze NS Community, Zein. We voeren hier enkel de Nederlandse en Engelse taal. Lukt dat misschien met Google Translate?

Welcome to our NS Community, Zein. We only carry the Dutch and English language here. Can you try and work with Google Translate?

Yesterday I paid my bill and I received an email saying I have to pay?

Reputatie 7
Badge +4

It is obvious why. A payment needs some time to process. There is no need the office to be held accountable. You should have been aware that you cannot write in Arabic in the Netherlands. You have to translate it in advance  It is not very sensitive as well  

 

Goedemiddag, ik kon helaas niet het goede factuur voor mijn NS-kaart vinden. Het kenmerk nummer en de verwerkingsdatum was fout. Hoe kan ik het juiste factuur ontvangen?

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag, ik kon helaas niet het goede factuur voor mijn NS-kaart vinden. Het kenmerk nummer en de verwerkingsdatum was fout. Hoe kan ik het juiste factuur ontvangen?

Factuur staat in MijnNS. Als het niet klopt dan telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity.

صباح الخير يوجد لدي فاتورة وارسلت ان اس بريد لي وقمت بتحويل المبلغ لرقم الحساب الخاص ب ان اس وبعد ٣ ايام ارسلو لي ان لم يتم دفع الفاتورة لماذا حصل ذلك

Reputatie 7
Badge

صباح الخير يوجد لدي فاتورة وارسلت ان اس بريد لي وقمت بتحويل المبلغ لرقم الحساب الخاص ب ان اس وبعد ٣ ايام ارسلو لي ان لم يتم دفع الفاتورة لماذا حصل ذلك

As stated before: We only carry the Dutch and English language here. Can you try and work wwithe.g. Google Translate if needed?

Reputatie 5

Google Translate if needed?

Als je alhier een soort klantenservice wilt spelen @Olav93 kan je het zelf ook even door de Translate gooien, paar seconden werk..…

Goedemorgen, Ik heb een factuur en NS heeft mij een mail gestuurd en ik heb het bedrag overgemaakt naar het NS-rekeningnummer, en na 3 dagen hebben zij mij deze gestuurd met de mededeling dat de factuur niet betaald is. Waarom is dit gebeurd?

Reputatie 7
Badge +3

@Re.tep de voertaal hier is Nederlands of Engels.

Reputatie 7
Badge

Google Translate if needed?

Als je alhier een soort klantenservice wilt spelen @Olav93 kan je het zelf ook even door de Translate gooien, paar seconden werk..…

Dat zou kunnen ja, en dat zou iemand die de taal hier niet spreekt ook zelf even kunnen doen. Ik begin in een Arabisch land ook niet in het Nederlands in de verwachting dat de persoon waar ik het tegen heb wel even vertaalt wat ik zeg zodat hij mijn vraag misschien kan begrijpen. Het is al heel chique dat je in Nederland eigenlijk overal probleemloos in het Engels geholpen kan worden en wordt. Dat hoef je in Frankrijk ook miet te proberen.

Reputatie 5

Google Translate if needed?

Als je alhier een soort klantenservice wilt spelen @Olav93 kan je het zelf ook even door de Translate gooien, paar seconden werk..…

Dat zou kunnen ja, en dat zou iemand die de taal hier niet spreekt ook zelf even kunnen doen. Ik begin in een Arabisch land ook niet in het Nederlands in de verwachting dat de persoon waar ik het tegen heb wel even vertaalt wat ik zeg zodat hij mijn vraag misschien kan begrijpen. Het is al heel chique dat je in Nederland eigenlijk overal probleemloos in het Engels geholpen kan worden en wordt. Dat hoef je in Frankrijk ook miet te proberen.

Tsja @Olav93 en @Henkpeetersen als klantenservice dien je de klant (dacht ik altijd)  en benader je deze klantvriendelijk.

In de tijd dat je het lange betoog richting mij typte had je ook even de tekst kunnen vertalen.

Maar goed, verschil mag er zijn hoe je klanten benaderd.........

Reputatie 7
Badge +3

@Re.tep dit is een community van reizigers. Als jij translate wilt gebruiken voor mensen die geen berichten in het Nederlands of Engels willen plaatsen, prima. Maar neem dan ook even de moeite om dat anderstaligen bericht te beantwoorden.

Reputatie 7
Badge

Je kan er ook voor kiezen om dit soort berichten te negeren. Scheelt een hoop ergernis. 

Reputatie 5

@Re.tep Maar neem dan ook even de moeite om dat anderstaligen bericht te beantwoorden.

Jij hebt je tegenreactie ook altijd wel weer klaar staan.....

Helaas zijn NS facturen en betalingen daarvan niet mijn specialisatie. Weet jij het soms, @MoDe ?

Want het is natuurlijk wel spijtig dat de vraagsteller het antwoord nog steeds niet heeft.....

Reputatie 7
Badge +3

@Re.tep Maar neem dan ook even de moeite om dat anderstaligen bericht te beantwoorden.

Jij hebt je tegenreactie ook altijd wel weer klaar staan.....

Helaas zijn NS facturen en betalingen daarvan niet mijn specialisatie. Weet jij het soms, @MoDe ?

Want het is natuurlijk wel spijtig dat de vraagsteller het antwoord nog steeds niet heeft.....

Ik ben het Arabisch niet machtig.

Reputatie 7
Badge +3

Vragen over facturen en betalingen daarvan kunnen hier niet worden beantwoord, daarvoor moet men contact opnemen met de klantenservice. 

Reageer