beantwoord

NS Fietskluis station Dronten

  • 27 October 2021
  • 28 reacties
  • 898 Bekeken

Reputatie 1

In januari 2022 ga ik verhuizen naar Dronten. Daar wil ik (net als nu) het eerste deel naar het station op de elektrische fiets. Die ga ik niet gewoon stallen, maar wil ik net als nu (op Utrecht Terwijde) in een NS Fietskluis zetten. Een fijne en veilige oplossing. Toen ik gisteren NS Klantenservice belde, viel m'n mond open van verbazing toe ik te horen kreeg dat ik als nummer 49 (!!) op de wachtlijst Fietskluis gezet kon worden voor station Dronten en dat dit heel lang kon gaan duren omdat de doorloopsnelheid laag is.

Vraag is nu: doet NS/Prorail ook daadwerkelijk iets (bijplaatsen fietskluizen) met lange wachtlijsten of zit er niets anders op dan te wachten totdat er 49 mensen vóór mij hun fietskluis opzeggen? Lijkt me een mooie gelegenheid om extra omzet te genereren en een hoop reizigers blij te maken.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 October 2021, 13:52

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 1

Ik val weer een beetje stil om de bovenstaande berichten en geloof inmiddels helemaal niets meer. Nu ineens weer op plek 21 (…...). Ben helemaal goed klaar hiermee. Sorry hoor, wat een gedoe om zo'n eenvoudig onderwerp.

For the record: Moderator Daniël heeft destijds (3 maanden geleden) ook voor mij per PB uitgezocht of mijn adresgegevens etc goed geregistreerd stonden bij NS Fietskluis en dit naar mij bevestigd. Dus hij had wel degelijk goede toegang tot de "systemen”.

Wachtlijst (and counting) van 2,5 jaar en het totale gebrek aan pro-actieve communicatie vanuit NS Fietskluis naar zijn klanten……... Dat is waar het hier om gaat.

 

Ik vind dit zo naar, om de slechtnieuwsbrenger te zijn. Maar volgens mij heeft Daniël niet goed gekeken of een typfout gemaakt. Je staat momenteel op plek nr. 21. :(

Nee een typfout heeft hij natuurlijk niet gemaakt want dan begint hij niet het bericht met: Ik kom gelukkig met goed nieuws. Ik vermoed dat Daniel ook gewoon goed heeft gekeken maar dat jullie "systemen” weer eens van slag waren. Er gaat gewoon veel te veel fout. MarcoH kan nu dus waarschijnlijk nog eens 2 ½ jaar wachten.

 

Het is een eeuwenoud systeem wat daarvoor gebruikt wordt (ik ben even transparant), maar die is altijd betrouwbaar. Je moet hem alleen wel goed uitlezen en handmatig uittellen hoeveel mensen er voor Dronten op de lijst staan met een datum eerder dan jij. Ik weet niet waar het fout is gegaan, maar ik heb hier met nog 2 collega's naar gekeken om het zeker te weten, omdat 2 en 21 nogal een verschil is. Het spijt me van die verwarring.

Reputatie 1

Het is een eeuwenoud systeem wat daarvoor gebruikt wordt (ik ben even transparant), maar die is altijd betrouwbaar. Je moet hem alleen wel goed uitlezen en handmatig uittellen hoeveel mensen er voor Dronten op de lijst staan met een datum eerder dan jij. Ik weet niet waar het fout is gegaan, maar ik heb hier met nog 2 collega's naar gekeken om het zeker te weten, omdat 2 en 21 nogal een verschil is. Het spijt me van die verwarring.

Dank voor je eerlijkheid en alle moeite die je gedaan hebt Laura. Fingers crossed dat het nog eens goed komt. Geduld is een schone zaak ;-)

Reageer