beantwoord

Toiletvoorziening Station Wierden niet aanwezig.

  • 15 April 2024
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen. Ik was vandaag onderweg van Groningen naar Almelo. Kort na het passeren van station Nijverdal heb ik opeens last van hoge nood. Zo erg dat ik besluit snel te kijken of er op station Wierden een toilet is. Dit is te zien in de NS app onder ‘Voorzieningen’ van station Wierden. Ik was natuurlijk blij om te zien dat hier zogenaamd een WC aanwezig zou zijn. Die 50 cent kon mij niks schelen op dat moment natuurlijk. Na snel uitstappen en zoekend naar de zogenaamde wc op station Wierden… Helaas! Geen toilet aanwezig. U zult wel begrijpen dat het een vervelende ontdekking is. Gelukkig is het wel goedgekomen en kwam er al snel een sprinter richting Almelo aan. Op station Almelo heb ik gelukkig een schone wc aangetroffen (mijn complimenten daarvoor).

 

Toch vind ik het wel vervelend dat er wel in de NS app stond dat er een wc aanwezig was. Misschien dat de WC in het stationsrestaurant aanwezig was, maar dat stond niet in de memo. Hierbij mij ‘klacht’ hierover.

 

 

icon

Beste antwoord door Rory NS 15 April 2024, 10:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

https://stations.nl/stations/wierden/#voorzieningen

Zo te zien enige verwarring in de info.

Vervelend om te lezen dat de informatie verwarrend was, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga je signaal doorzetten. Wel fijn dat het uiteindelijk toch is goedgekomen met een schoon toilet.

Badge +3

Volgens de stationsplattergrond zou het toilet zich in het stationsgebouw bevinden, waar ook restaurant Sterk Langs De Lijn zit. Die zullen overigens ook wel een toilet hebben (als ze open zijn).

Reageer