Hallo NS,
Ik wil graag de 7,50 euro terug die ik voor een OV Chipkaart heb betaald.
Ik heb zojuist bij NS een Flex Dal abonnement besteld, met mijn nieuwe kaart van OV Chipkaart van 7,50.
NS communiceert dat je een kaart moet hebben voor zo'n abonnement. Ik had enkel een verlopen kaart. NS geeft verder geen optie op hun site deze te bestellen, dus die heb ik bij OV chipkaart besteld. Na ontvangst van de kaart blijkt ineens bij het bestellen van het NS abonnement dat ik bij dat abonnement een gratis kaart kan krijgen. Dat wordt nergens van te voren gecommuniceerd door de NS of door OV Chipkaart.
Ik vind dit misleiding en erg slechte communicatie. Ik wil mijn 7,50 daarom terug, het maakt me niet uit van NS of van OV Chipkaart.
Sowieso vind ik het al raar dat je bij een verlopen OV chipkaart niet automatisch een nieuwe krijgt (5 jaar is ook een vrije korte termijn voor zo'n kaart)....
Groeten,
Anoniem
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineel