beantwoord

geldterug

  • 23 March 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik heb vandaag een treinkaartje gekocht, maar ik was in de war met de datum, ik had het voor vandaag nodig en ik heb het op 31 maart 2024 gekocht. Kan ik het geld terugkrijgen?

icon

Beste antwoord door Kairos 23 March 2024, 11:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Naar mijn weten kan dat alleen als de e-ticket niet geopend is, zoek dan contact met de klantenservice 030 751 51 55. 

Dit forum is namelijk een reizigers helpt reizigers community, dus wij kunnen hier niets in betekenen. 

Reputatie 7
Badge +4

De kans dat het ticket niet geopend is, is zeer gering, want u heeft waarschijnlijk op het kaartje gelezen dat het voor de verkeerde datum is.

Het is jammer maar helaas, u krijgt het geld van een e-ticket die geopend is, niet terug. Het is zaak een volgende keer even goed te controleren. U bent ook met de voorwaarde dat u het geld niet terug kunt krijgen akkoord gegaan. NS doet dit niet, omdat u met een e-ticket op de dag van geldigheid toch nog kunt reizen als u uw geld terug zou krijgen. Een e-ticket is helaas fraudegevoelig. In zijn algemeenheid raad ik ook aan op de bankpas te reizen in plaats van met een e-ticket, maar dat kan inderdaad niet altijd, vooral niet met reizen naar het buitenland.

Reageer