Bij opvragen code krijg ik melding: je bent niet de kaarthouder terwijl ik dat wel ben.
Beste antwoord door Erryt NS
Bekijk origineelBij opvragen code krijg ik melding: je bent niet de kaarthouder terwijl ik dat wel ben.
Beste antwoord door Erryt NS
Bekijk origineelHallo ErnaB en welkom bij de NS Community,
Ik ben bang dat er iets misgaat met het opvragen van de code. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken of alles wel goed staat betreffende jouw account.
Zoals hierboven staat contact opnemen met NS klantenservice.
Klantenservice heeft geen zin, duuurt oeverloos en leidt niet tot enige wijziging.
Bespaar je de moeite, NS service sucks big time!
Klantenservice heeft geen zin, duuurt oeverloos en leidt niet tot enige wijziging.
Waarschijnlijk hebben ze je dan niet goed begrepen, of je hebt geen recht op samenreiskorting.
Tip: neem nogmaals contact op met de NS klantenservice indien iets niet duidelijk is.
Bij mij kwam die melding omdat ik ingelogd was met een andere gebruikersnaam (e-mailadres).
Je moet inloggen met het e-mailadres waarop je facturen binnenkomen, of anders inderdaad nogmaals de Klantenservice (bellen).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.