beantwoord

OV-Vrijkaart 1 Dag

  • 10 October 2023
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Hallo beste bevoegde persoon,

Ik had eerder een toekomstgerichte OV-Vrijkaart 1 Dag die ik ergens in huis bewaarde en kocht deze met het idee dat ik er in de toekomst wellicht efficiënter mee om zou moeten gaan als mijn koopkracht hoger was. economisch. Hoewel ik urenlang heb geprobeerd deze kaart, die ik de afgelopen maanden ergens had verborgen, te vinden, in de veronderstelling dat de vervaldatum naderde, kon ik hem helaas niet vinden. Eindelijk vandaag weer mijn geluk beproefd, ik ben gaan zoeken, heb nog een paar uurtjes gezocht, maar uiteindelijk heb ik hem gevonden, ik heb mijn NS Reiskaart kunnen vinden, waarvan ik de foto heb opgestuurd, die ongebruikt was maar inmiddels verlopen ongeveer 10 dagen, als "1 dag openbaar vervoer gratis". Als iemand die probeert rond te komen met een werkloosheidsuitkering, is het ongeveer 15 maanden geleden dat ik naar uw land kwam en zelfs de kosten van deze kaart zijn economisch erg belangrijk. Mijn zoon is universiteitsstudent in Enschede en mijn dochter is universiteitsstudent in Nijmegen.Ik hoop oprecht en oprecht op uw begrip en hulp bij het oplossen van de klacht die ik buiten mijn macht heb veroorzaakt.

Met vriendelijke groeten...

Fatma Demir.

 

icon

Beste antwoord door danhub 11 October 2023, 08:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5

Uw '1 Dag OV Vrij' is verlopen, er staat duidelijk op de kaart tot wanneer deze geldig was.

Ik weet niet welke oplossing u wilt. De bedoeling is dat er mee gereisd wordt binnen de geldigheidsperiode. Niet om te bewaren om in de toekomst (na einddatum) nog te kunnen gebruiken. U had hem nog weg kunnen geven aan een familielid of andere bekende. Het is mij ook niet duidelijk waarom dit buiten uw macht zou zijn. U koopt een kaartje dat u niet nodig heeft en vervolgens langdurig bewaart tot dit niet meer te gebruiken is.

U zou het nog kunnen proberen bij de klantenservice via telefoon, chat, X of Facebook, misschien willen zij u wel helpen.

Reageer