beantwoord

Waarom is de omschrijving op mijn bankrekening zo onduidelijk?

  • 27 April 2024
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Ik gebruik mijn iPhone om in- en uit te checken. Op mijn bankrekening zie ik nadien alleen maar onbegrijpelijke codes in de omschrijving staan . Ik zou graag zien dat ik van A naar B ben gereisd. Waarom ontbreekt deze informatie?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 27 April 2024, 15:11

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Willemt, Welkom op de NS Community!

De code die begint met NLOV is het referentienummer van jouw OV-Pay betaling. Als je dit referentienummer samen met het bedrag invult op de website van OV-Pay kan je jouw reisgeschiedenis terug zien.

Het is niet mogelijk om jouw reisgegevens in de omschrijving van jouw afschrijving te zetten omdat een OV-Pay afschrijving uit meerdere in- en uitcheck momenten kan bestaan bij verschillende vervoerders. OVpay zelf regelen.

Dank je wel, Melissa.

Badge +3

Ik gebruik mijn iPhone om in- en uit te checken.

Welkom bij de NS Community.

Je probleem heeft niets met de NS te maken, dus regel het gerust via https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht

Oh, @Melissa NS zei het al, dubbel goed advies dus 😅

Goedemiddag Willemt, Welkom op de NS Community!

De code die begint met NLOV is het referentienummer van jouw OV-Pay betaling. Als je dit referentienummer samen met het bedrag invult op de website van OV-Pay kan je jouw reisgeschiedenis terug zien.

Het is niet mogelijk om jouw reisgegevens in de omschrijving van jouw afschrijving te zetten omdat een OV-Pay afschrijving uit meerdere in- en uitcheck momenten kan bestaan bij verschillende vervoerders. OVpay zelf regelen.

Reputatie 5

Op de website van ovpay kan je de details opvragen: https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht

Waarom dat niet gewoon in de omschrijving van de incasso staat? Misschien is daar niet genoeg ruimte voor.

Reageer