beantwoord

Werkzaamheden A7

  • 25 March 2024
  • 23 reacties
  • 2554 Bekeken

Binnenkort starten de werkzaamheden Korting op treinkaartje, scannen van kentekens: dit moet je weten over de werkzaamheden op de A7 - NH Nieuws

Hinder en maatregelen A7: versterking brug Purmerend (rijkswaterstaat.nl)

Heeft iemand enig idee hoe het staat met de Gratis NS-kaarten?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 March 2024, 20:07

Bekijk origineel

23 reacties

Ik denk de rijkswaterstaat: We zijn deze maatregelen nu aan het uitwerken. Zodra meer informatie bekend is over hoe u hier aanspraak op maakt, berichten we daarover op deze website en via de nieuwsbrief.

Reputatie 2

Gezien https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20240322_57240583?utm_source=google&utm_medium=organic heb ik persoonlijk mijn twijfels of de kortingskaarten er nog gaan komen, maar we gaan het zien… Ik denk dat net als wel meer rond de werkzaamheden alles onderhevig is aan wijzigingen, dan wel op het laatste moment gecommuniceerd wordt 

Het zou fijn zijn als de NS het één en ander zou willen toelichten. Tis siderieal best kort dag @Erryt NS ⏰

Het zou fijn zijn als de NS het één en ander zou willen toelichten. Tis siderieal best kort dag @Erryt NS ⏰

Wel vreemd dat de tijd dan weer afwijkt van de realiteit. 

Ik kan het artikel niet lezen, tijdvoor. Welke datum staat er dan aangekondigd. Heb jij al een aankondigingsbrief gekregen? Ik kan intern niets erover vinden.

@Erryt NS, ik denk dat je dat moet navragen bij @Kairos. Al lijkt het mij handiger als je intern navraag doet naar het reilen en zeilen omgaande de informatieverzorging vanuit de NS. Een nieuwe OV kaart heb je niet binnen een dag binnen. En voor je het weet is het april. Het lijkt mij sterk als niemand binnen de NS het één en ander kan toelichten. Rijkswaterstaat en de media zullen de naam NS toch niet zomaar noemen?

Ik zal een lijntje werpen om te kijken of ik dit kan achterhalen. Ik kom erop terug.

Ik heb goed nieuws. De kaarten gaan komen. Vanaf 1 april kan je via de landingssite van de beloningsmaatregel A7 het abonnement aanschaffen. Meer informatie kan je ook vanaf 1 april via de website van Rijkswaterstaat terugvinden. 

Fijn om te lezen @Erryt NS landingssite? Euhh Heb je een link? 

Die heb ik niet, maar ik gok www.rijkswaterstaat.nl?

Mocht je een link hebben dan lees ik het wel in dit topic. Bij voorbaat dank!

Dan laat ik het je weten.

Dan laat ik het je weten.

Inmiddels gevonden?

Wanneer komen nu de kortingskaartjes? Want op de website van Rijkswaterstaat staat nog steeds de melding dat het nog moet gaan komen. Terwijl de werkzaamheden vandaag al zijn gestart.

Reputatie 2

Ik heb goed nieuws. De kaarten gaan komen. Vanaf 1 april kan je via de landingssite van de beloningsmaatregel A7 het abonnement aanschaffen. Meer informatie kan je ook vanaf 1 april via de website van Rijkswaterstaat terugvinden. 

Mooie 1 april grap...

Een hele slechte 1 april grap dan, beetje jammer!!

Dat zet de NS niet echt in een goed daglicht!!!

Reputatie 2

Een hele slechte 1 april grap dan, beetje jammer!!

Dat zet de NS niet echt in een goed daglicht!!!

Het zou bij Rijkswaterstaat op de site komen, denk dat je daar boos op moet worden, 1 april grap lijkt me nogal onwaarschijnlijk bij zo'n organisatie.

Het is toch een actie van de NS dus waarom zou ik dan op Rijkswaterstaat boos moeten worden????

Reputatie 2

Actie van Rijkswaterstaat lijkt mij, alleen die zogenaamde landingssite is schijnbaar nergens te vinden.

Is inderdaad van Rijkswaterstaat. Ik zie dat platform ook nergens en wij hebben daar ook geen informatie over.

Reputatie 2

 

 

Belonersplatform is online

https://bruga7.nl/

 

Mijd de brug in de A7 bij Purmerend en krijg een beloning

 

Welkom! Fijn dat je overweegt thuis te werken of anders te reizen tijdens de werkzaamheden aan de brug in de A7 bij Purmerend van april tot september 2024. Niet alleen scheelt het jou ergernis in de file, maar je maakt ook ruimte voor iemand die écht geen andere keus heeft. En je kunt ook kiezen uit meerdere beloningen! Bespaar op je reiskosten met ons gratis NS Altijd Voordeel abonnement, spaar voor een goed doel of spaar zelf een leuk bedrag bij elkaar dat je kunt laten uitkeren. Rijd je normaliter meerdere keren per week over de A7 bij Purmerend? Dan kom je mogelijk in aanmerking voor een beloning als je dit traject mijdt. Doe de kentekencheck en bekijk de mogelijkheden.

 

Controleer je kenteken

Als jouw kenteken in maart 2024 tenminste 4 keer per week geregistreerd is, dan kom je in aanmerking voor de beloningsregeling.

 

Ik heb gekozen voor een korting van de NS-flex. Blijkt dat ik geen traject abonnement kan nemen maar elke dag een kaartje moet kopen en daar korting op krijg. Dat wil dus zeggen, 5 x retourkaartje van Purmerend naar Schiphol kost mij rond 350,00 euro inclusief de 20 % korting per maand. Als ik een traject abonnement koop van Purmerend naar Schiphol zonder NS-flex (tenslotte hoef ik alleen naar mijn werk) dan kost dat mij 195,00 per maand. Hoe kan dat nou? Ik zie hier geen korting maar meerprijs om met de trein te gaan. Ik ben teleurgesteld in de hele mooie verhalen van Rijkswaterstaat en de NS. Mensen die moeten reizen via de A7 zijn in de maling genomen door hun.

Ook de callcenter van beide bedrijven weten niets en snappen geen drol.

Reputatie 7
Badge +3

Bij 4 of 5 keer per week reizen op een vast traject is Traject Vrij inderdaad altijd al voordeliger dan een Altijd Voordeel abonnement. Een Altijd Voordeel abonnement is normaal gepsroken vaak voordeliger wanneer 2 tot 3 per week wordt gereisd waarbij mogelijk ook sommige van die reizen in de daluren uren zijn met 40% korting. Altijd Voordeel is dan ook meer geschikt voor mensen die enkele dagen per week thuis kunnen werken of part-time werken. 

Overigens is een Traject Vrij ook een NS Flex abonnement, alle abonnementen m.u.v. Dal Voordeel zijn alleen nog maar als een NS Flex abonnement verkrijgbaar. NS Flex wil zeggen dat je (telkens na de eerste maand) flexibel tussen abonnementen kan wisselen. 

Reageer