beantwoord

Hoe gebruik ik de upgrade naar 1e klas

  • 27 April 2024
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Hoera jarig! En daarom aanbod upgrade naar 1e klas kunnen kopen. In de bevestiging, na het verzilveren staat er in de bevestiging; let op dit is geen vervoerbewijs u dient ren vervoersbewijs aan te schaffen. 

Ik naar de NS app, route uitgestippeld, link voor kaartje aanschaffen ingedrukt. Vervoerbewijs aangeschaft. Kan ik nergens de aankoop vinden. Wel bevestigd gekregen. Hoe koppel ik deze naar de NS app. En hoe kan ik de uograde gebruiken? Er staat een button om de upgrade te linken naar de NS app. Als ik dat doe en inlog staat er toevoegen en dan de keuze uit OV chip of Bankpas. Ik heb geen OV chip. 

 

Hoe dan ook, al gebeld met klantenservice, meerdere collega's gesproken (wilde eigenlijk een flexkaart weekend en daluren kopen) en die begrepen niet waar ik het over had en zeiden dat ik mijn vervoerbewijs niet kon wijzigen naar 1e klas.

icon

Beste antwoord door GSN64 28 April 2024, 00:17

Bekijk origineel

2 reacties

Na verzilvering kan je de 1e klas upgrade in de NS app laden als QR code.
In de trein bij kaart controle laat je je 2e klas kaartje / ov incheck zien & daarna je 1e klas upgrade QR code.

Je hebt dus een geldig 2e klas kaartje / ov check-in nodig & de 1e klas upgrade QR code in de app.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt beter jouw upgrade als 1e tonen en dan pas jouw 2e klas vervoersbewijs. Anders loop je kans dat men denkt dat je ten onrechte in de 1e klas zit.

Reageer