Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61444 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Conclusie, als het niet in de voorwaarden staat, is het dus mogelijk. Anders zullen de voorwaarden aangepast moeten worden. Als al eerder blijkt dat je meerdere abonnementen kan afsluiten, zal dat niet snel gaan gebeuren.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vraag me trouwens af hoe een conducteur kan vaststellen of ik met een keuzedag van abonnement A, B of C reis.

De abonnementen staan op naam, dus verkoop van een tweede set zou geweigerd kunnen worden als het niet zou mogen.
Reputatie 3

Hoi allemaal, ik hang hier al een tijdje rond zo nu en dan, maar ik heb toch maar eens besloten een account aan te maken. Ik ben op dit moment student maar naast mijn studie ben ik ook een liefhebber van treinen en het spoor. Ik ben altijd nieuwsgierig en leer graag nieuwe dingen. Leuk om kennis te maken!

Reputatie 6
Badge +2
Dat is waar, het hoort hier eigenlijk niet.
Hi Fa Ro Jas. Please have a look at https://forum.ns.nl/abonnementen-2/how-to-cancel-your-subscription-from-abroad-17024. If you still have any questions, please ask them in that topic. Thank you!
Reputatie 7
Badge +4
Toen zich een paar nieuwelingen aandienden, vroeg ik me af wie nu weer weg zouden gaan. Jammer dat jij het bent. Niet leuk, maar het is niet anders. Ik heb je in ieder geval erg gewaardeerd. Nauwkeurig, enpathisch en met de goede toon. Dank voor alles en ik wens je alle goeds bij de nieuwe stap die je maakt!

Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt!

Tom
Reputatie 7
Badge +4
Toen zich een paar nieuwelingen aandienden, vroeg ik me af wie nu weer weg zouden gaan. Jammer dat jij het bent. Niet leuk, maar het is niet anders. Ik heb je in ieder geval erg gewaardeerd. Nauwkeurig, empathisch en met de goede toon. Dank voor heel veel, en ik wens je alle goeds bij de nieuwe stap die je maakt!

Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt!

Tom