Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61444 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Conclusie, als het niet in de voorwaarden staat, is het dus mogelijk. Anders zullen de voorwaarden aangepast moeten worden. Als al eerder blijkt dat je meerdere abonnementen kan afsluiten, zal dat niet snel gaan gebeuren.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vraag me trouwens af hoe een conducteur kan vaststellen of ik met een keuzedag van abonnement A, B of C reis.

De abonnementen staan op naam, dus verkoop van een tweede set zou geweigerd kunnen worden als het niet zou mogen.
Reputatie 3

Hoi allemaal, ik hang hier al een tijdje rond zo nu en dan, maar ik heb toch maar eens besloten een account aan te maken. Ik ben op dit moment student maar naast mijn studie ben ik ook een liefhebber van treinen en het spoor. Ik ben altijd nieuwsgierig en leer graag nieuwe dingen. Leuk om kennis te maken!

Reputatie 6
Badge +2
Dat is waar, het hoort hier eigenlijk niet.
Hi Fa Ro Jas. Please have a look at https://forum.ns.nl/abonnementen-2/how-to-cancel-your-subscription-from-abroad-17024. If you still have any questions, please ask them in that topic. Thank you!
Reputatie 7
Badge +4
Toen zich een paar nieuwelingen aandienden, vroeg ik me af wie nu weer weg zouden gaan. Jammer dat jij het bent. Niet leuk, maar het is niet anders. Ik heb je in ieder geval erg gewaardeerd. Nauwkeurig, enpathisch en met de goede toon. Dank voor alles en ik wens je alle goeds bij de nieuwe stap die je maakt!

Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt!

Tom
Reputatie 7
Badge +4
Toen zich een paar nieuwelingen aandienden, vroeg ik me af wie nu weer weg zouden gaan. Jammer dat jij het bent. Niet leuk, maar het is niet anders. Ik heb je in ieder geval erg gewaardeerd. Nauwkeurig, empathisch en met de goede toon. Dank voor heel veel, en ik wens je alle goeds bij de nieuwe stap die je maakt!

Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt!

Tom
Ik ben nieuw, maar heb ook een vraag... Ik heb al jaaaaaren een kortingskaart die ingaat om 09.00 uur 's ochtends. Nou wil ik nog wel eens een trein nemen om 09:01 (kortingskaart geldig), maar dat betekent meestal dat ik al een paar minuten eerder incheck (08:57 dus kortingskaart niet geldig). Hoe wordt dit opgelost? Voor mij is dit extra belangrijk omdat ik sinds een jaar 'seniora' ben en dus leuke keuzedagen heb....

Je mag vanaf 08:55 (legaal) inchecken.
Wel even goed op de tijd op het display van het incheckpaaltje of het poortje letten. Want t/m 08:54:59 betaal je echt nog het volle pond.En vanaf 08:55:00 reis je met korting c.q. keuzedag.
Dus als jij om 08:57 incheckt dan mag je gewoon met korting met die trein van 09:01 mee. Je mag immers vanaf 09:00 met korting reizen op een voordeelurenkaart?
Hoi Guus, en van harte welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld.
Ik ben nieuw, maar heb ook een vraag... Ik heb al jaaaaaren een kortingskaart die ingaat om 09.00 uur 's ochtends. Nou wil ik nog wel eens een trein nemen om 09:01 (kortingskaart geldig), maar dat betekent meestal dat ik al een paar minuten eerder incheck (08:57 dus kortingskaart niet geldig). Hoe wordt dit opgelost? Voor mij is dit extra belangrijk omdat ik sinds een jaar 'seniora' ben en dus leuke keuzedagen heb....

Hoi Anjo,

Leuk om kennis te maken. Even een tip mocht je een andere vraag hebben, dan kan je die stellen in de rubriek Stel een vraag. Ik kan je nu direct antwoord geven hoor, want als je om 08.55 uur incheckt, pakt de OV-chipkaart je korting gewoon, het incheck moment is bepalend en om 08.55 uur wordt er netjes 40% korting over je reis berekend.
Welkom op het NS Serviceforum Eva!
Reputatie 6
Badge +2
https://forum.ns.nl/stel-vraag geeft:

"403, Je hebt geen toegang tot deze pagina.

Sorry, helaas is deze pagina niet toegankelijk voor je."
Reputatie 6
Badge +2
Het gaat om "Stel je vraag" in de blauwe balk.
Zeker jammer. Ik sluit me aan bij de anderen. Succes voor de toekomst.
We zijn er mee aan de slag! Bedankt voor het doorgeven.
Dank je wel. Wat een leuke forum dit ook. Genoeg te lezen, discussiëren, leren. Van alles.
Goedenavond iedereen,

Mijn naam is Melvin en ik woon in het zuiden van Rotterdam. Vanwege mijn afstuderen reis ik dagelijks Rotterdam Lombardijen - Amersfoort.
Ik ben daarnaast redelijk actief op andere fora en heb nu (eindelijk) besloten om ook hier een account aan te maken, aangezien ik nog wel eens een (kritische) vraag aan NS heb en op dit forum sneller geholpen denk te worden. 😉
Dag allemaal,

Gezien mijn naam (Sylvia) al bezet blijkt heb ik me maar ingeschreven als 'grensarbeider', want dat is wat ik sinds 2 jaar ook ben.
Ik werk nu twee jaar in Antwerpen wat ik dus vanuit Nederland met de trein dagelijks afleg via grensstation Roosendaal.

(Ik vond het dan ook wel leuk passen om een foto als avatar te gebruiken die ik gemaakt heb op station Roosendaal. Een Belgische boemeltrein met NS-dubbeldekker op de achtergrond.)
Hallo allemaal,

Ik ben Marcel ofwel Limburg1975. Ik reis geregeld met het OV en daarom lijkt dit forum me ook erg leuk en nuttig en ik hoop hier ook mijn bijdrages te kunnen leveren
Beste wensen iedereen en een gezond 2017!
Hallo Femke NS, werk je bij de NS?
Thanks voor je tips, voortaan zal ik eerst checken of er op mijn traject geen werkzaamheden zijn. En desondanks heb ik een te gekke dag gehad in Scheveningen bij de beeldhouwwinkel. Gelukkig achteraf waren we met de auto zodat wij ook nog stenen mee konden nemen en gereedschap.
Eind juli gaan we met deze spullen aan de slag tijdens een workshop die 5 dagen achter elkaar duurt.
😉
Hallo forummers, mijn naam is Chantall en net als veel mensen hier ben ik al jaren vaste klant bij NS. Vroeger gingen mijn treinreizen vooral van Noord naar West of Zuid/West en terug. De laatste 6 jaar vind je me in de treinen in en rond de randstad. Ik ben niet in het bezit van een rijbewijs, dus de trein is voor mij vervoersmiddel nummer 1. Even wachten voor een overstap vind ik geen probleem, maar een mooi moment om binnenkomende treinen te bewonderen.
Je kan daarvoor het beste contact opnemen met onze klantenservice Gerda Urban-Hartog, verder wil ik hier even kwijt dat dit topic in het leven is geroepen om met elkaar kennis te maken.
Ik ben Gerda Urban-Hartog en reis zo nu en dan op mijn voordeelurenabonnement. Daarom stelde ik mijn vraag over de actie voordeelurenkaart. Is dit voldoende voor u ter kennismaking?
Reputatie 1
Hallo. Wij zijn meneer en mevrouw trein, 2 Stripfiguurtjes. We zijn beide stoomlocomotieven.
Dit zijn enkele vrienden vrienden van ons.


Arend, Gijs (mat'64),Dubbeldekkertje (DDZ) en Toverlocomotief. Die laatste is heel gemeen! Die doet er alles aan om ons tot slaven te brengen. Gelukkig Zijn er maar 3 vijhanden die wij kennen. Vrienden hebben wij er gelukkig in overvloed.

En omdat het bijna allemaal treinen zijn weten wij ook veel over hun. Dus stel maar een vraag dan gaan wij dat beantwoorden! En als we het niet weten gaan wij dit tot op de bodem uitzoeken! ;)

Volg ons ook op YouTube, Twitter, Google+ en meneerenmevrouwtrein-nl.webnode.nl
Hallo allemaal...
Ik ben Yildiz 46 jaar en ben op het forum gekomen door in eerste instantie te klagen, na al mijn frustraties over de OV kaart.
Mijn ervaring met de NS en de trein is goed en ben ook blij met de trein. Maar als ik aan de OV kaart denk dan maak ik mij al weer kwaad.
Mensen van de NS hadden jullie niet iets beters kunnen bedenken dan die OVkaart. Wat een onding, het lijkt wel een product van een digi-oermens. Geef mij het kaartje maar weer terug.
Zo dat is er weer even uit.
Nu weten jullie wie ik ben.. even een boze gefrustreerde treinreiziger.

Reageer