Van 3 tot 25 augustus waren er werkzaamheden tussen Amsterdam en Amersfoort.
Ik reis al 20 jaar tussen Duivendrecht en Amersfoort. Is een half uur met de intercity.
Heb een eerste klas businesskaart traject.
Geen enkele goede informatie vooraf met alternatieven. Ze weten mijn adres en kaart, maar niets gedaan voor vaste klanten om hen te helpen/adviseren.
Ze hebben bussen ingezet, maar dat leverde mij bijna 2 uur reistijd op heen en terug (4 uur per dag ipv van 1 uur).
Nu woon ik heel gunstig tussen Duivendrecht en Bijlmer ArenA in. Dus… mijn beste alternatief voor die volle drie weken was Bijlmer Arena - Utrecht - Amersfoort. Bij elkaar 50 minuten dus, ipv van anderhalf uur extra reistijd heen en ook weer terug: 20 minuten. Heen en terug.
Was op zich niet prettig: zeer volle treinen, veel vertragingen gehad. Maar ja.. ik had geen andere keuze.
Tot mijn verbijstering kreeg ik geen excuses en begrip voor dit ongemak 3 weken lang. Maar een vette rekening. 90 euro voor ??????
Bijlmer ArenA is eigenlijk dichterbij Amersfoort dan Duivendrecht, maar flats 6 euro per dag is getekend.
ik heb 2 keer heel uitgebreid uitgelegd dat ik dit totale waanzin en de omgekeerde wereld vind. Geen enkel begrip, maar een standaard antwoord. Het was aangekondigd en er waren bussen. Dat dit alternatief gewoon absoluut onaanvaardbaar is om je vaste klant die bijna 5000 euro voor een jaar reizen betaalt met 3 uur extra reistijd op te zadelen voor 3 weken, wordt volledig niet serieus genomen.
Dus… ik moet 90 euro betalen voor 3 wekenlang ellende en ook nog een extra reistijd van 40 minuten per dag.
lk vind dit zo onvoorstelbaar onklantvriendelijk, bot en onacceptabel dat ik het nog steeds niet geloven.
Hoe is het mogelijk dat een bedrijf een dienst 3 weken niet goed kan leveren, zijn klant niets biedt behalve een 3 uur per dag vrije tijd opofferen en het dan notabene waagt om die klant gewoon nog 90 euro te laten betalen omdat hij een goed alternatief heeft gevonden.
in plaats van anticiperen op die 3 weken en je vaste klanten met een abonnement helpen, geef je ze gewoon een trap na Ik vraag geen compensatie of wat dan ook. Ik klaag niet over drie weken vertraging. Onderhoud is nu eenmaal nodig.
Maar waarom moet ik BETALEN aan de NS???
Beste antwoord door Emma NS
Bekijk origineel