beantwoord

abonnement

  • 25 February 2024
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

1 Wat is het verschil tussen dal voordeel en weekendvoordeel? Bij weekendoordeel staat ook 40% in daluren.

2 Krijg je korting boven de 65? Wordt dit automatisch verwerkt?

icon

Beste antwoord door Tochjo 25 February 2024, 10:42

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Bij Weekend Voordeel krijgt de abonnementhouder alleen 40 procent korting in het weekend en op feestdagen. Hij krijgt zelf geen korting in de daluren op werkdagen, maar kan dan wel maximaal drie medereizigers met 40 procent korting meenemen (en betaalt dus zelf meer dan de mensen die met hem meereizen). Als de abonnementhouder zelf ook met 40 procent korting wil kunnen reizen in de daluren op werkdagen, dan is Dal Voordeel nodig.

NS geeft geen korting op basis van leeftijd op deze abonnementen, noch op de prijzen zonder abonnement.

Ik ben vergeten mijn abonnement te betalen en een dag later heb ik via mijn banknummer betaald, hoe wordt mijn abonnement geretourneerd? 

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer