beantwoord

Factuur

  • 3 April 2024
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Beste,

 

laatst heb ik een factuur  gekregen van 67 eiro terwijl mijn abbonement is ns flex basis, die kosteloos is.

 

gr,

Dania Alissa

icon

Beste antwoord door Tijdvoor 3 April 2024, 02:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u mogelijk eerder nog een Dalvoordeelabonnement op saldo gehad, dat niet is opgezegd?

Bedenk wel dat uw Flexabonnement kosteloos is, maar u de reizen er mee wel moet betalen. Die zijn niet gratis.

Als u Mijn NS heeft, kunt u de facturen inzien onder ‘Betaaloverzicht’. U weet dan hoe het is berekend en of het klopt.

Heeft u mogelijk eerder nog een Dalvoordeelabonnement op saldo gehad, dat niet is opgezegd?

 

Dat denk ik niet want dit gaat over NS Flex. Misschien kreeg de Topic starter nu pas een factuur omdat ze met NS Flex basis mee had gereisd. Maar dat staat duidelijk in Mijn NS. Daar kun je factuur in gaan zien vanuit je PC.

Reputatie 7
Badge +4

Het bedrag is 67 euro en dat is nagenoeg wat voor Dalvoordeel op saldo/jaarbasis betaald moet worden. Ze kan ook Flex hebben aangevraagd op een nieuwe kaart en heeft er niet meer aan gedacht dat een oud abonnement doorliep. Studenten overkomt dit nogal eens na een jaar gratis abonnement.

Dit soort dingen maken we hier regelmatig mee.

Reputatie 3

In mijn NS account kunt u zien wat de kosten inhoud.

U kunt ook contact opnemen met klantenservice. Dit kan telefonisch of per chat tussen 07:00 en 23:00.

Reputatie 7
Badge +4

Telefonisch kan 24 uur per dag.

@Dania alissa 

Contactinformatie KlanteNService | NS Community

Telefonisch kan 24 uur per dag.

Is een prima optie. 

 

 

Reageer