Hallo,
Gisteren (8 juli) had ik een reis gemaakt.
Alleen de ritprijs komt niet overeen met wat ik normaal betaal voor de rit. Heb om 09:04 ingecheckt, vervolgens naar mijn overstap station gereisd en vervolgens in de aansluitende trein gestapt. Deze was redelijk druk en heb toen een klassewissel naar de 1e klasse uitgevoerd om 09:16. De tijd in de mail was om 09:01 en was dus nog binnen de 15 minuten. De mail naar de 1e klas wissel kwam wel later binnen rond 10:05.
Na het uitchecken om 09:28 heb ik enkele minuten later de klassewissel weer uitgezet. Deze mail kwam ook later binnen. Ook rond 10:05 uur.
In het transactieoverzicht staat de klasse wel op 1e klas maar de prijs is van de 2e klas.
Heb al wel enkele keren in tegenovergestelde richting de klassewissel uitgevoerd, maar toen was de ritprijs wel juist. En kwamen de mails wel direct binnen.
Is er wellicht toen een kleine storing geweest gisteren of vandaag waardoor het niet juist berekend is?
Zal de ritprijs op de factuur dan zo blijven zoals die er nu instaat of zal deze nog aanpassen naar het juiste tarief?
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel