beantwoord

Bookchoice code al verzilverd?

  • 28 April 2024
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, ik kreeg voor mijn verjaardag een code voor bookchoice, superfijn! Nu ik hem echter wil verzilveren, krijg ik de volgende melding: “Deze code is al verzilverd, of je hebt al gebruikgemaakt van deze actie. Je kunt inloggen met je e-mailadres en wachtwoord op www.bookchoice.com om de boeken te downloaden.”

Maar als ik inlog op bookchoice kan ik niets downloaden.

 

icon

Beste antwoord door Rory NS 29 April 2024, 10:09

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo BCfan en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat de code niet werkt. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, zodat zij kunnen uitzoeken wat er misgaat. Ik wens je in ieder geval alvast veel leesplezier.

Reputatie 7
Badge +1

Hallo BCfan en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat de code niet werkt. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, zodat zij kunnen uitzoeken wat er misgaat. Ik wens je in ieder geval alvast veel leesplezier.

Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van die bookchoice topics. Er zijn er nu al 30 en ze gaan veelal over klachten dat de codes al verzilverd zijn er een link ontbreekt enz.enz. Als NS niet in staat is om dit op een goede manier te regelen, kan het denk ik hier beter mee stoppen. De klantenservice heeft het volgens mij al druk genoeg. Geldt ook voor de Wintercity, ik hoop tenminste dat na 2 jaar puinhoop ook NS tot de conclusie komt dat dit eerder een negatieve bijdrage dan een positieve bijdrage aan het merk NS oplevert.  

Reageer