beantwoord

deal ns internationaal niet te boeken-ook geen hulp mogelijk.

  • 28 April 2022
  • 36 reacties
  • 1377 Bekeken

Reputatie 6

NS internationaal biedt een duo deal aan: 2e persoon gratis naar `Gent, `Leuven of `Brugge voor beperkte tijd in mei en juni. boekbaar vanaf 25 april. Na eindeloos proberen op verschillende reis data wat allemaal niet lukte gisteren contact gezocht met `klantenservice van `NS Int. Dame op de chat zag ook dat het niet lukte. Ze zou intern navragen maar het was te druk. Advies later nog een proberen. Vandaag weer zowel overdag als s avonds geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Nogmaals contact met klantenservice…advies “ u kunt naar balie NS int (voor mij is dat minimaal 100 km) of boek telefonisch” , maar dat kost 7,50 per kaartje extra. Bevestiging dat ik later voor actietarief zou kunnen boeken kon  ze mij niet geven. NS dit kan toch niet? Jullie adverteren er volop voor maar de aanbieding is niet boekbaar. En dan straks alles op zeker?  Iemand anders ook geprobeerd deze deal te boeken? Bij iemand anders wel gelukt? Ik zou ook graag reactie van een moderator ontvangen. Ik denk ervoor dit te melden bij de Reclame code commissie want dit kan gewoon niet.

icon

Beste antwoord door rvdborgt 29 April 2022, 07:50

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb blijkbaar verkeerd geredeneerd maar voor een dagje vind ik het veel te duur. Ga regelmatig voor 19 euro enkel naar een Duitse stad dus dan is dit verhoudingsgewijs te duur. Als je op tijd noemt voor Thalys kun je voor 70 euro pp retour. Dan zou Leuven 100 euro retour zijn?

Leuven is 50€ p.p. retour. Toch nog wat goedkoper dan Thalys :)

Reputatie 6

Zeker, maar het staat voor mijn gevoel niet in verhouding. 

@Sim70,

Met 100% korting (bv. Weekend Vrij) heb je met Full Flex een retour Kampen - Leuven voor 42,40 euro. Met Early Bird betaal je28,00 euro voor dezelfde retour. 

Daar komt dan nog de kost voor Weekend Vrij of Dal Vrij boven op. 

Of je kan naar een ander station in België gaan. Gent, Leuven en Brugge zijn de voorbeelden van de promotie. Maar dit zijn niet de enigste opties.

Reputatie 7
Badge +1

Of je kan naar een ander station in België gaan. Gent, Leuven en Brugge zijn de voorbeelden van de promotie. Maar dit zijn niet de enigste opties.

Leuven is uiteraard de enigste optie :)

O

Maar dit zijn niet de enigste opties.

Leuven is uiteraard de enigste optie :)

... om zo snel mogelijk met de trein door te rijden. 

Reputatie 6

Ik heb idd weekend vrij maar mijn partner niet….en ik wilde graag eens op een doordeweekse dag..minder druk enzo. Antwerpen, Brussel en Brugge al eens bezocht daarom dacht ik nu eens aan Leuven. Ik begrijp dat de meningen verdeeld zijn :) dat mag!

Badge +3

Voor mijn beeldvorming…

De ‘normale’ niet-early bird (full flex) prijs voor een enkele reis voltarief Kampen - Leuven is € 51,80 (via b-europe.com krijg ik voor 3 mei € 52,80 te zien uiteraard) maar als je voor 2 personen boekt op NSI krijg je die prijs alsnog te zien?

Dan klopt het toch (€ 25,60 p.p. zoals er staat, totaal de € 51,80 die je ook in je eentje zou betalen)?

Denk dat je de terugreis vergeet (neem aan dat daar ook wel dat actietarief op geldt), dus voor pakweg 50 euro kan je echt niet retour maar ben je (met zijn tweeën) in Leuven of één van de andere actiebestemmingen.

Je moet ook nog terug dus.. 😂

Reputatie 6

In de aanbieding wordt eg goed dat je ‘actie tarief ‘ aan moet klikken. Omdat ik een enkeltje zag van 25 euro dacht ik dateert 2 x w5 euro was (retour) en dan 2e persoon gratis. Dus samen voor 50 euro retour. 

Badge +3

Omdat ik een enkeltje zag van 25 euro dacht ik dat het 2 x 25 euro was (retour) en dan 2e persoon gratis. Dus samen voor 50 euro retour. 

Nee, de getoonde prijs (€ 25,80) is per persoon, de totaalprijs voor 2 personen staat eronder, en daarin is het actietarief dus meegenomen. Voor de heenreis dus.

Het staat er inderdaad wat knullig, maar met 2 personen kan je dus voor € 51,60 (enkele reis) van Kampen naar Leuven op korte termijn (wegens die actie, 2e reiziger gratis).

Met early bird kan je zo te zien voor 100 euro samen retour, waarbij jijzelf nog korting kunt krijgen op het Nederladse deel wegens Weekend Vrij. Voor je partner kan je daar nog op besparen met Flex Dal Voordeel voor € 5,10 (persoonlijke ov-chipkaart is eventueel gratis).

Reputatie 6

Excuses voor de tikfouten in mn vorige post… ik dacht dus 25 enkel is 50 retour en 2e persoon gratis. Er staat immers ‘duo deal’ neem een tweede persoon gratis mee. In het (recente) verleden heb ik weleens keulen geboekt voor 19 euro enkel, dusseldorf ook en dan heb je voor 80 euro een retour voor 2 personen. Eind mei ga ik nog met Thalys naar Brussel voor 44 euro retour ( was een Valentijnsdeal) dus vandaar mijn gedachte dat je ruim onder de 100 euro wel iets moest kunnen vinden. 

Badge +3

Excuses voor de tikfouten in mn vorige post… ik dacht dus 25 enkel is 50 retour en 2e persoon gratis.

Begrijpelijk, dooie mus inderdaad. Maar jijzelf alleen kan ook niet voor 25 euro heen zonder korting.

 

Reageer