beantwoord

meereisretour niet gekregen

  • 19 February 2024
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Vandaag jarig, morgen een uitje gepland met de trein. heb als tip gekregen om een NS account te maken zou voor de verjaardag een meereisretour kunnen krijgen. Kan dan samen met mijn partner reizen. Echter niks ontvangen. Enig idee hoe ik een meereis retour alsnog kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 19 February 2024, 13:22

Bekijk origineel

6 reacties

Gefeliciteerd met je verjaardag Landerson! 🌻 De actie is voor abonnementhouders, niet enkel mensen met een Mijn NS-account. Heb je ook een abonnement?

 tip gekregen om een NS account te maken zou voor de verjaardag een meereisretour kunnen krijgen. 

Ik heb een NS-account en kreeg volgens mij een Bookchoice code in januari. Meereisretour kan ik me niets van herinneren.

Reputatie 7
Badge +3

 tip gekregen om een NS account te maken zou voor de verjaardag een meereisretour kunnen krijgen. 

Ik heb een NS-account en kreeg volgens mij een Bookchoice code in januari. Meereisretour kan ik me niets van herinneren.

Cadeautjes veranderen wel eens, ik heb al 3 jaar een Bookchoice code gekregen (waar ik niets aan heb), daarvoor €5 korting in de Spoordeelwinkel (nooit gebruikt). Nu is het blijkbaar een Meereisretour. Ik zal eens kijken of ik die morgen ook krijg, kan die ook weer ongebruikt verlopen.

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag ontvangen:

Gefeliciteerd met uw verjaardag! We vieren uw verjaardag graag met u mee. Welk cadeautje pakt u graag uit? Een 1e klas upgrade voor € 2,50, een Meereisretour voor € 8,95 óf 8 gratis e-boeken of luisterboeken van Bookchoice. U kunt niet kiezen? Dat hoeft ook niet, u krijgt ze alledrie. 

We wensen u een fijne verjaardag!

 

Reputatie 7
Badge +3

Dus op jouw verjaardag maak je een NS account aan, zonder abonnement, en verwacht direct kadootjes?

Je kunt voor €2,50 een flex daluren abonnement nemen. Als je al een persoonlijke chipkaart hebt, dan kun je morgen jouw partner met samenreiskorting meenemen. En krijg je volgend jaar misschien wel een verjaardagskadootje van NS.

Badge +3

We wensen u een fijne verjaardag!

Ook namens mij! 🎉

 

Reageer