beantwoord

NS kruidvat actie

  • 5 February 2024
  • 17 reacties
  • 3161 Bekeken

Reputatie 2

Wanneer komt er weer een ns dagkaarten actie zoals de kruidvat ns dagkaart actie die we in het verleden hebben gekend? Voor 15 á 17 euro een dagkaart…volle prijs reizen met ns is voor veel mensen te prijzig!

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 February 2024, 21:41

Bekijk origineel

17 reacties

Ik kan je helaas niet vertellen wanneer deze weer komen. We hebben nog wel steeds leuke aanbiedingen op de Spoordeelwinkel staan.

Reputatie 7
Badge

Goedkope dagkaarten van winkelketens zijn voltooid verleden tijd. 

Reputatie 7

Wanneer komt er weer een ns dagkaarten actie zoals de kruidvat ns dagkaart actie die we in het verleden hebben gekend? Voor 15 á 17 euro een dagkaart…volle prijs reizen met ns is voor veel mensen te prijzig!

Er zijn goedkope abonnementen zoals Weekend Vrij te koop. Hiermee kan je ieder weekend het hele weekend onbeperkt reizen met de trein.

Reputatie 3

NS weekend vrij kost op dit moment 34,95 per maand, en is maandelijks opzegbaar.

 

Indien u in 4 weekenden 1x reist kost het €8,75 per dag, of €2,18 indien u elke zaterdag en zondag gebruik van maakt.

Goedkoper dan oorspronkelijk kruidvat acties.

Reputatie 7
Badge

Ik denk dat we er ook niet op hoeven te rekenen, nu we al een aantal jaartjes NS Flex hebben.
Ik kijk met weemoed terug op de mooie tijden dat ik om de maand bij de Kruidvat, Blokker of AH in de rij stond om drie dagkaartjes te kopen, om op mijn vrije dagen een lekker dagje door het land te reizen. 😊

Reputatie 7
Badge +4

….en als u het Weekendvrij abonnement op een zaterdag laat ingaan, zijn het de eerste maand zelfs vijf weekenden.

Reputatie 2

Weekendvrij is leuk maar daar maakt niet iedereen genoeg gebruik van om het geld eruit te halen. Voor mensen die incidenteel eens een dagje met de trein weg willen zijn de “kruidvat” kaartjes een mooie goedkopere oplossing. Als je bij de ns een kaartje naar bijvoorbeeld Maastricht moet aanschaffen ben je duur uit, laten we eerlijk zijn…de trein is niet goedkoop!

Reputatie 2

Of dit:

https://www.ns.nl/producten/reizen-in-de-daluren/p/groepsticket-daluren

 

Prijzen van bovenstaande groepsticket is op basis van een enkele reis ( dat is dan weer jammer).

Weekendvrij is leuk maar daar maakt niet iedereen genoeg gebruik van om het geld eruit te halen. Voor mensen die incidenteel eens een dagje met de trein weg willen zijn de “kruidvat” kaartjes een mooie goedkopere oplossing. Als je bij de ns een kaartje naar bijvoorbeeld Maastricht moet aanschaffen ben je duur uit, laten we eerlijk zijn…de trein is niet goedkoop!

Als je slechts incidenteel met de trein gaat is het onzin dat NS je grote kortingen zou moeten geven. 

Het probleem met de Kruidvat kaartjes was dat veel gebruikers verder nooit met de trein gingen en dus in feite alleen de krenten uit de pap wilde vissen. Dat is ook een belangrijke reden waarom ze zijn afgeschaft en waarom NS nu kiest voor goedkopere formules als WeekendVrij of DalVoordeel voor meer trouwe reizigers.

Reputatie 2

Als je slechts incidenteel met de trein gaat is het ook onzin dat NS je grote kortingen zou moeten geven. 

 

Dan ga je voorbij aan het feit dat het voor veel mensen te duur is om met de trein te reizen. Het zou toch mooi zijn dat iedereen gebruik kan maken van de trein voor een schappelijke prijs…ook als je incidenteel met de trein wil reizen. Dan waren die kortingskaarten een mooie aanvulling…

Reputatie 6

Weekendvrij is leuk maar daar maakt niet iedereen genoeg gebruik van om het geld eruit te halen. Voor mensen die incidenteel eens een dagje met de trein weg willen zijn de “kruidvat” kaartjes een mooie goedkopere oplossing. Als je bij de ns een kaartje naar bijvoorbeeld Maastricht moet aanschaffen ben je duur uit, laten we eerlijk zijn…de trein is niet goedkoop!

Een retour is vaak al duurder dan weekend vrij😅

Reputatie 6

Als je slechts incidenteel met de trein gaat is het ook onzin dat NS je grote kortingen zou moeten geven. 

 

Dan ga je voorbij aan het feit dat het voor veel mensen te duur is om met de trein te reizen. Het zou toch mooi zijn dat iedereen gebruik kan maken van de trein voor een schappelijke prijs…ook als je incidenteel met de trein wil reizen. Dan waren die kortingskaarten een mooie aanvulling…

Daar hebben we nu de nieuwe prijs tijd deal voor. Koop je kaartje op tijd, dan kan de korting oplopen tot 60%

Reputatie 7
Badge +3

Weekendvrij is leuk maar daar maakt niet iedereen genoeg gebruik van om het geld eruit te halen. Voor mensen die incidenteel eens een dagje met de trein weg willen zijn de “kruidvat” kaartjes een mooie goedkopere oplossing. Als je bij de ns een kaartje naar bijvoorbeeld Maastricht moet aanschaffen ben je duur uit, laten we eerlijk zijn…de trein is niet goedkoop!

Is dat zo? Voor 1 dag reizen in het weekend is het op veel trajecten zoals bijvoorbeeld van Amsterdam naar Maastricht retour al rendabel.

Met flex kun je al voor €2,20 per maand (weekenvoordeel) 40% korting krijgen.

Als je slechts incidenteel met de trein gaat is het ook onzin dat NS je grote kortingen zou moeten geven. 

Dan ga je voorbij aan het feit dat het voor veel mensen te duur is om met de trein te reizen. 

Als je toch maar heel incidenteel met de trein reist valt dat wel mee. Daarnaast bestaat het leven uit keuzes maken, je kunt nu eenmaal niet alles willen als je daar het geld niet voor hebt. En NS is er niet voor inkomens politiek.

Reputatie 2

Als je slechts incidenteel met de trein gaat is het ook onzin dat NS je grote kortingen zou moeten geven. 

Dan ga je voorbij aan het feit dat het voor veel mensen te duur is om met de trein te reizen. 

Als je toch maar heel incidenteel met de trein reist valt dat wel mee. Daarnaast bestaat het leven uit keuzes maken, je kunt nu eenmaal niet alles willen als je daar het geld niet voor hebt. En NS is er niet voor inkomens politiek.

Jammer dat je je niet in kan leven dat er mensen zijn met weinig geld maar die wel graag met de trein zouden willen reizen naar bijvoorbeeld hun familie elders in het land. De “kruidvat kaarten” waren voor deze mensen een mooie uitkomst. 

Reputatie 2

Weekendvrij is leuk maar daar maakt niet iedereen genoeg gebruik van om het geld eruit te halen. Voor mensen die incidenteel eens een dagje met de trein weg willen zijn de “kruidvat” kaartjes een mooie goedkopere oplossing. Als je bij de ns een kaartje naar bijvoorbeeld Maastricht moet aanschaffen ben je duur uit, laten we eerlijk zijn…de trein is niet goedkoop!

Een retour is vaak al duurder dan weekend vrij😅

Ja, zeker een mooie optie en na 1 maand al opzegbaar…ik ga mij er even verder in verdiepen.

Jammere alleen is dat men er vanuit gaat dat iedereen het weekend vrij is! Aangezien ik onregelmatig werk is dat helaas niet het geval.

Reputatie 2

Als je slechts incidenteel met de trein gaat is het ook onzin dat NS je grote kortingen zou moeten geven. 

 

Dan ga je voorbij aan het feit dat het voor veel mensen te duur is om met de trein te reizen. Het zou toch mooi zijn dat iedereen gebruik kan maken van de trein voor een schappelijke prijs…ook als je incidenteel met de trein wil reizen. Dan waren die kortingskaarten een mooie aanvulling…

Daar hebben we nu de nieuwe prijs tijd deal voor. Koop je kaartje op tijd, dan kan de korting oplopen tot 60%

“Koop je kaartje op tyd en korting kan oplopen tot 60%” 

Daar had ik nog niet van gehoord…gewoon bij tickets bestellen neem ik aan?
Ik ga het eens bekijken…

Reageer