beantwoord

Ns wintercity

  • 3 December 2023
  • 8 reacties
  • 455 Bekeken

Helaas, Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de e-mail 

 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 4 December 2023, 18:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

Bespaar u de moeite. Inloggen is niet mogelijk door een storing.

Reputatie 7
Badge +3

Ze kunnen het beter NS Winterflop noemen. 

Goedenavond Gebruik Piet, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat het aanmelden niet lukt. Heb je het aanmelden inmiddels al opnieuw geprobeerd? 

Ik heb 2 ns abonnementen op mijn e-mail adres staan. Nu wil mijn zoon ook meedoen aan ns wintercity, maar dit kan niet. Dit omdat hij ook op mijn e-mail adres ingeschreven staat. Kunnen we hier nog wat mee?

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb 2 ns abonnementen op mijn e-mail adres staan. Nu wil mijn zoon ook meedoen aan ns wintercity, maar dit kan niet. Dit omdat hij ook op mijn e-mail adres ingeschreven staat. Kunnen we hier nog wat mee?

Neen.

Als jouw zoon 18+ is kan hij een eigen mijnNS account aanmaken en daar zijn eigen abonnement toevoegen. Dan zou hij mogelijk wel mee kunnen doen.

Het lukt me wel om in te loggen op de pagina, maar ik kan hier vervolgens niks op doen behalve de quizvragen beantwoorden. Hoe kan ik de beloningen openen? Proberen te slepen met de muis heeft geen effect. De trein blijft - hoe symbolisch- stilstaan:-)

Ik heb inderdaad hetzelfde. tot en met 3 dec lukte het wel op mijn mobiel maar nu ook niet meer.

 

Wintercity.Kreeg wel 5 e mails erover maar kan wel de vragen beantwoorden maar klikken op de datum lukt niet.Wat ik ook doe.

Reageer