beantwoord

NS Wintercity cadeau's zijn niet meer beschikbaar.

  • 11 January 2024
  • 18 reacties
  • 455 Bekeken

Reputatie 1

De NS Wintercity actie is afgelopen.

Hoe kan ik de couponcodes voor de prijzen die ik heb ontvangen (zoals de 1+1 gratis koffie, het meereisretour), verzilveren?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 11 January 2024, 19:40

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi WijnandD,

Dat kan als het goed is via https://www.ns.nl/producten/coupon/

Reputatie 7
Badge +1

Hoi WijnandD,

Dat kan als het goed is via https://www.ns.nl/producten/coupon/

Die pagina spreekt alleen over treintickets dus sowieso verwarrend als dat het geval is. 

Zag ook nog deze tekst op die pagina. Mag ook wel eens geupdate worden

 

Reputatie 7
Badge +3

Als het goed is heb je mailtjes gekregen met de codes. Je kunt deze uitprinten of op een telefoon zetten.

Reputatie 7
Badge +3

Als het goed is heb je mailtjes gekregen met de codes. Je kunt deze uitprinten of op een telefoon zetten.

Je kunt de code voor een Meereisretour wel uitprinten, maar dat is natuurlijk geen geldig vervoerbewijs 🙂

Reputatie 7
Badge +3

Als het goed is heb je mailtjes gekregen met de codes. Je kunt deze uitprinten of op een telefoon zetten.

Je kunt de code voor een Meereisretour wel uitprinten, maar dat is natuurlijk geen geldig vervoerbewijs 🙂

Klopt, naar de code voor 1+1 gratis koffie kun je niet verzilveren via jouw link, net als winterthee, Julia broodje, etc.

Reputatie 1

Bij de meeste mailtjes heb ik geen code ontvangen (wel de Starbucks).

Blijkbaar had ik de codes uiterlijk 31 december moeten ophalen…..

Badge +3

Bij de meeste mailtjes heb ik geen code ontvangen (wel de Starbucks).

Blijkbaar had ik de codes uiterlijk 31 december moeten ophalen…..

Een mail met de code kreeg je als het goed is zodra je bij Wintercity op ‘bekijk code’ klikte, in ieder geval voor de kortingsbonnen van Kiosk en zo. Maar goed, die kreeg ook lang niet iedereen… 

Mocht je nog een bepaalde code nodig hebben dan laat maar weten via een privébericht, ik heb er nogal wat ongebruikt (met twee accounts meegedaan).

Reputatie 7
Badge +3

Een mail met de code kreeg je als het goed is zodra je bij Wintercity op ‘bekijk code’ klikte, in ieder geval voor de kortingsbonnen van Kiosk en zo. Maar goed, die kreeg ook lang niet iedereen… 

De eerste anderhalve week of zo kreeg ik geen mails, niet om aan te geven dat er weer een nieuw cadeautje klaar stond en niet wanneer ik een code had opgevraagd. Toen opeens kwamen de mails van opgevraagde codes allemaal op 1 dag binnen en kreeg ik daarna iedere dag de mails. Zolang je de mails met de codes bewaard hebt, kun je die gebruiken tot aan de uiterste inwissel datum. Je kunt de cadeautjes nu alleen niet meer via de Wintercity website opvragen. Dat vind ik wel een beetje een misser, je zou ze daar nog moeten kunnen zien tot aan de uiterste inwissel datum. 

 

Reputatie 1

Ik heb alle mails bewaard.

In de meeste mails staat geen code, maar enkel “kijk snel bij” etc.

De kortingscode voor de meereisretour was ook niet meer beschikbaar, met het excuus:

Helaas, helaas. Dat ging razendsnel met de voorraad. Voor deze actie geldt op = op. Volgende keer meer succes!

Reputatie 7
Badge +3

Je kreeg, muv de winacties, per actie 2 mails. De ene mail was om te melden dat er weer een nieuw cadeautje klaar stond en als je de code daarvoor had opgevraagd een 2e mail met de code. Bij de 1e klas upgrade en meereisretour stond er in de mail ook de link naar de pagina om de couponcode in te wisselen. Heb je van een cadeautje de code niet opgevraagd, dan heb je ook geen mail met de code ontvangen. opvragen van de codes kon t/m 31 december. 

Badge +3

Het is bij deze opgelost met een code die ik nog had (meereisretour).

Heb er nog eentje die ik al eerder gepost had in een ander topic maar die ook nog werkt. Bij deze 4MK74KC3NY5SN (uiterste reisdatum 15 januari).

Ik heb ook geen e-mails met kortingscodes gekregen. En nu, hoe kan ik gratis koffie of kortingen krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb ook geen e-mails met kortingscodes gekregen. En nu, hoe kan ik gratis koffie of kortingen krijgen?

Wel meegedaan aan wintercity?

De codes zijn via NS niet meer te verkrijgen. Je kunt hopen op een communitylid die jou van een code zou willen voor zien.

Badge +3

Voor de liefhebber… wie eerst komt eerst maalt.

 

Voor de liefhebber… 

 

Bedankt ☺️ 

Nou, heeft iemand code (en wil die graag delen) voor de 2e Starbucks koffie gratis? 🤔

Reputatie 1

De code voor 2e Starbucks koffie gratis is WINTERCITYSB en is geldig tot en met 21 januari 2024.

Badge +3

En omdat @WijnandD in een privébericht aangegeven heeft de code voor het meereisretour toch niet te gebruiken bij deze in de grabbelton:

ZR3UN5WB2ST7B te verzilveren via https://www.ns.nl/producten/coupon met reisdatum uiterlijk 15 januari 2024.

Reageer