Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5126 Bekeken

Reputatie 2

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?


130 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan me wel aanmelden, en krijg vervolgens een e-mail met de tekst ‘Helaas, je aanmelding is niet gelukt. Voor deelname is het belangrijk dat je een NS-abonnement hebt en een e-mailadres dat bij ons geregistreerd is.'.

Nou, beste NS, ik heb al jaren abonnementen met dat e-mailadres. Jullie weten me ook heel goed op dat adres te vinden voor de maandelijkse factuur 😉

Reputatie 3

Ik zou er geen tijd aan verspillen, je wint toch niks. Vorig jaar braaf meegespeeld, dit jaar nog geen uitnodiging gehad, maar als die nog komt gaat ie gelijk de prullenbak in.

Probeer het al dagen maar krijg geen enkele email wanneer ik mijn email adres in heb gevoerd bij de wintercity site. Big bummer!

Al dágen probeer ik me aan te melden voor Wintercity. Geen enkele email ontvangen.

 

Vorig jaar zonder problemen meegedaan met Wintercity.

Niet dat de kortingen/acties van Wintercity nou zo bijzonder zijn. Meeste zijn onzinnige dingen (bij aankoop van dit, dat gratis, enz). Maar misschien zit er nou wel wat leuks bij, je weet maar nooit.

Dag,

Nog steeds lukt het niet, bij partner en moeder wel?

Ik wil ook Wintercity meebeleven!

 

NB NAW gegevens kloppen in profiel, dus DOE iets!
 

Badge +3

Succes dan bij de Klantenservice @Jimmyenes 

Lees alle andere topics https://community.ns.nl/search?q=niet+wintercity en trek je conclusie 😴

 

Nog updates omtrent deze storing (geen bevestigings email) of hebben jullie het opgegeven voor dit jaar? Ik al bijna wel...

Ik geloof er niet meer in, maar blijf het tegen beter weten in toch steeds weer proberen. (Zonder resultaat dus)

Reputatie 2

Gisteravond heb ik eindelijk de mail ontvangen (en ook meteen die van 1 t/m 4 december). Meedoen is nu mogelijk.

Ik heb mij 27 november aangemeld en daarna geen mails ontvangen. Probeer de klantenservice al dagen te bereiken, maar werd maar niet doorverbonden. Net, na 60 minuten eindelijk doorverbonden, maar het antwoord was: “We hebben het druk, heb geduld. Nog andere vragen?”, met andere woorden; ze kunnen/willen er niks aan doen en hebben ook geen antwoord of en wanneer het opgelost wordt. 

Iemand enig idee hoe en wanneer dit opgelost wordt? 

Bij mij werkt het ook niet. De virtuele assistent kan niet helpen. Via chat wordt ook niet meer gecommuniceerd en als ik bel word ik in de wacht gezet en stopt de communicatie. Best waardeloos…

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

Het lukt mij wel om aan te melden maar krijg geen e-mail.

Reputatie 7
Badge +3

Ja, mijn abonnement adres wordt nog steeds niet als valide geaccepteerd (******@*****.online)
Het ****@****.nl adres waar ik dan geen abonnement op heb wel, maar die wil ik dus juist niet :-D

Misschien ook even ontwikkelaar aanhaken dat ze valide domeinen in de check missen?

Een **@**.online lijkt bij mij wel gewoon te werken. Heb veel verschillende combinaties geprobeerd, overal is de knop gewoon actief. Heb je niet per ongeluk ergens een spatie in het adres getypt?

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik was eigenlijk helemaal niet van plan weer met dit nogal kinderlijke circus mee te doen. Maar na al deze meldingen dat het niet zou werken toch even aangemeld als een test en hier werkt alles prima. Binnen een minuut al de bevestigingsmail binnen en ik mag een gratis warme drank halen (waar ik geen interesse in heb).

Ik krijg helaas ook steeds dezelfde melding. Opnieuw aanmelden werkt helaas niet. 

 

@Robert B ik heb toevallig wel een van de beanies gewonnen, maar kreeg na het invullen van de adresgegevens ook geen bevestigingsmail :’) dus ben bang dat zelfs winnen niet lukt haha

NS (Wintercity) laat eens wat van je horen!

Wat is er aan de hand en waarom worden bepaalde mensen elk jaar weer uitgesloten van deze aktie?

Reputatie 5

Ik ben denk ik een uitzondering.

Ik ben naar wintercity.ns.nl gegaan. Die gaf een foutmelding, maar na drie keer op F5 drukken kreeg ik de site te zien. Emailadres ingevuld. In die email die ik kreeg heb ik op de link geklikt. Nu zit ik op de website en heb ik (bar)codes voor een warme drank en een rit op een deelscooter.

Maf toch.

Reputatie 7
Badge +3

Tja, 20 euro rijtegoed voor zo’n Check deelscooter… dat is ongeveer een uurtje.

Snap niet dat die dingen (en Go, Felyx, Tier en nog een of andere paarse variant) zo populair zijn. Bovendien staan ze altijd in de weg (op de stoep, in een bushokje) of op plaatsen waar nooit iemand een scooter zou willen huren (in een fietstunnel of zo).

Waar ik woon zijn geen deelscooters meer, maar daar struikel je over de electrische deel(bak)fietsen.

Reputatie 7
Badge +3

Dat tegoed voor een Check scooter zie ik vooral als reclame, net als de code voor Bookchoice die je krijgt bij een verjaardag (zit misschien later ook wel in de Wintercity). En waar ik woon zijn ook geen deelscooters, ook nooit geweest. Ook zijn er geen deelfietsen, gewone of electrische anders dan de NS OV-fiets. Scheelt een hoop qua rommel op straat. 

Hier ook: dag 4 en ik krijg vandaag niet eens meer de mail/uitnodiging om naar de site te gaan. Nog minder dan ik eerst al kreeg. Is er al een ‘statement’ dat de ‘storing’ is opgelost?

Reputatie 1

Ik heb het vanaf 1 december ‘s morgens en ‘s avonds geprobeerd, daarnet als laatste keer maar krijg geen enkele reactie op de aanmelding.

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

Bedankt Melissa, maar het werkt niet. Vanmiddag weer eens geprobeerd, nadat het vorige week tot drie keer niet lukte. Weer een grijs ‘LOGIN-vakje”. Ik heb al 100 jaar een abonnement, dus daar ligt het niet aan. Het is niet de eerste keer dat een ‘verleidelijk’ aanbod vastloopt.

Net nog eens geprobeerd en jawel het werkt nu! Ik krijg ook nog de kortingscodes van de afgelopen dagen, alleen geen kans op de beanie. :)  

Goedenavond Stanlines, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je dit probleem ervaart. Bij mijn eigen Wintercity werkt de startknop inderdaad ook niet. Als ik op het cadeau icoontje klik kan ik echter wel mijn cadeau van vandaag zien. Ik heb dit probleem doorgegeven. Vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw warme drank. Dit probleem ervaar ik zelf niet. Ik wil je vragen het even af te wachten. Ze zijn op dit moment de andere storingen aan het verhelpen wellicht dat morgen jouw warme drank er ook weer bij staat en dat de startknop het ook weer doet zodat de trein gaat rijden.

Reageer