beantwoord

verjaardagscadeautje is niet leuk


Waarvoor stuurt de NS mij als verjaardagscadeautje iets wat je alleen kan gebruiken als je een NSabonnement hebt, wat ik dus niet heb NS!!!!!!

Meereisretour voor € 8,95

Let op: degene met wie meegereisd wordt moet een geldig NS-abonnement hebben. 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 7 March 2024, 13:14

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Nordheimpie,

Je kunt het toch ook zelf gebruiken door met iemand met een abonnement mee te reizen?
En als dat niet mogelijk is, iets met een gegeven paard … Ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken.

mrfreeze Beetje gekke reactie!!! Ik krijg een cadeautje waar ik niets aan heb omdat ik geen abonnement heb en dat vind ik raar gezien het feit dat de NS weet dat ik geen abonnement heb.

Reputatie 7
Badge +3

Nogmaals, je kunt toch ook zelf met dat meereisretour reizen?

mrfreeze Ik ken niemand met een NSabonnement, dus ik heb er niets aan. Ik dacht ha leuk, ik koop een kaartje en mag mijn man meenemen voor €8,95, dat zou leuk zijn, maar nee dus.

Reputatie 7
Badge +3

Tja, zoals ik al zei, ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken. Juist mensen zonder abonnement hebben meestal wel iets aan een meereisretour. Als je zelf de abonnementhouder bent, zou je 'm altijd weg moeten geven. Krijg je daar weer klachten over.

Ik krijg op m'n verjaardag ook wel eens cadeaus waar ik niks aan heb. Daar ga ik ook niet over klagen bij de gever 😉

Reputatie 7
Badge +4

Niet alle mail en cadeautjes zijn op de persoon afgestemd. Dat is ook wel erg lastig bij een organisatie met een aantal klanten van deze omvang.

We hebben ook wel eens te maken gehad met een verzameling elektronische boeken die dan  weer gekoppeld werd aan een soort abonnement als verjaardagscadeau. Dit zal ongetwijfeld in afspraak met de verstrekker zijn geweest.

Nu ben ik zeker een boekenlezer en je zou denken dat het op me afgestemd was, maar de keuze van de boeken was voor een breed publiek en dat ben ik nou weer net niet.

Is dat erg? Welnee, dan is het een cadeautje dat niet bij me past. 

U krijgt gewoon een cadeautje dat niet bij u aansluit. So be it. Verder ben ik het eens met de argumenten van @mrfreeze.

Reputatie 7
Badge +3

Was deze meereisretour het enige cadeautje wat u kreeg? Ik was afgelopen maand zelf ook jarig en kreeg deze meereisretour, een 1e klas upgrade plus een maand Bookchoice. U kunt dan één van de andere cadeautjes misschien wel gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +3

We hebben ook wel eens te maken gehad met een verzameling elektronische boeken die dan  weer gekoppeld werd aan een soort abonnement als verjaardagscadeau. Dit zal ongetwijfeld in afspraak met de verstrekker zijn geweest.

Nu ben ik zeker een boekenlezer en je zou denken dat het op me afgestemd was, maar de keuze van de boeken was voor een breed publiek en dat ben ik nou weer net niet.

Is dat erg? Welnee, dan is het een cadeautje dat niet bij me past. 

Zelf ben ik die Bookchoice cadeautjes wel behoorlijk zat. Die heb ik 3 jaar lang (2021, 2022 en 2023) als enige verjaardagscadeautje ontvangen en dit jaar samen een meereisretour en 1e klas upgrade. Ook was het een cadeautje tijdens Wintercity. Ik vind dit wel weer meer dan genoeg reclame voor deze digitale boekenaanbieder. En ook al lees ik veel boeken, ik lees ze alleen op papier. Dus Bookchoice is voor mij dan ook niet leuk als cadeautje, al ga ik daar geen topic over openen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Waarvoor stuurt de NS mij als verjaardagscadeautje iets wat je alleen kan gebruiken als je een NSabonnement hebt, wat ik dus niet heb NS!!!!!!

Meereisretour voor € 8,95

Let op: degene met wie meegereisd wordt moet een geldig NS-abonnement hebben. 

Waarom krijg jij een verjaardagskadootje van NS terwijl jij geen NS abonnement hebt? Normaal gesproken is dit alleen voor abonnementhouders, dus wees er blij mee. Misschien ken je een abonnementhouder met wie jij samen een reis kunt maken?

Reputatie 5

Wat doe jij voor NS om cadeautjes te krijgen? En dan nog klagen over dat het cadeautje slecht is…

Reageer