beantwoord

verzilvering eerste klas-upgrade Winteractie

  • 4 December 2023
  • 10 reacties
  • 2442 Bekeken

Reputatie 2

On-line een bestemming kiezen, een kaartje kopen, en betalen. Is dit een geheel op zichzelf staande procedure, of kan ik m.b.t. laatstgenoemde stap (betalen) ook het saldo benutten van mijn abonnement Dal Voordeel op Saldo?

icon

Beste antwoord door Robert B 4 December 2023, 20:20

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3

U kunt een e-ticket niet betalen met het saldo op uw OV-chipkaart.

Badge +3

De Wintercity 1e klas upgrade is een couponcode voor een gratis e-ticket (te tonen bij controle).

Reizen doe je natuurlijk gewoon op je ov-chipkaart met Dal Voordeel op saldo.

Badge +3

Voor mij anders niet gratis:

Speciaal voor jou: een 1e klas upgrade voor maar € 1,-.

Reputatie 7
Badge +3

Voor mij anders niet gratis:

Speciaal voor jou: een 1e klas upgrade voor maar € 1,-.

Voor mij ook niet.

Badge +3

Oh… I stand corrected! Tja, dan gewoon betalen met iDeal.

En alweer worden de daluren alleen in de voorwaarden genoemd… 😥

Met deze upgrade in combinatie met je 2e klas vervoerbewijs reis je een dagje heerlijk comfortabel in de 1e klas. 

Kreeg de mail ‘Vandaag in NS Wintercity’ overigens pas om 19:21 terwijl ik de couponcode al lang binnen had.

Reputatie 7
Badge +3

Oh… I stand corrected! Tja, dan gewoon betalen met iDeal.

En alweer worden de daluren alleen in de voorwaarden genoemd… 😥

Met deze upgrade in combinatie met je 2e klas vervoerbewijs reis je een dagje heerlijk comfortabel in de 1e klas. 

Kreeg de mail ‘Vandaag in NS Wintercity’ overigens pas om 19:21 terwijl ik de couponcode al lang had.

Ik kreeg de mail.ook pas begin van de avond maar had vanmorgen de link van gisteren al gebruikt en de coupon al in mijn mail.

Reputatie 7
Badge +3

Kreeg de mail ‘Vandaag in NS Wintercity’ overigens pas om 19:21 terwijl ik de couponcode al lang had.

Ik heb geen van de dagen tot nu toe een mail gehad met “Vandaag in NS Wintercity". Wel gewoon aangemeld en ingelogd, daar geen problemen meen. Ik vind het op zich wel best dat ik daar niet iedere dag een mail van krijg, scheelt weer wat inboxvervuiling. De enige mail die ik vandaag van NS kreeg was over de nieuwe dienstregeling.

Reputatie 2

De Wintercity 1e klas upgrade is een couponcode voor een gratis e-ticket (te tonen bij controle).

Reizen doe je natuurlijk gewoon op je ov-chipkaart met Dal Voordeel op saldo.

Lees ik de voorwaarden genoemd in het mailbericht met als onderwerp de titel “Alsjeblieft! Je kortingscode voor je 1e klas upgrade”, dan komt deze reactie overeen met hetgeen ik heb begrepen: een e-ticket van € 1,00 met ideal betalen om met de kaart Dal voordeel op Saldo 2de klasse een treinreis te kunnen maken  in de 1ste klasse. En, dan wel op een vooraf bekend te maken datum, d.w.z. op de e-ticket dient een datum te zijn vermeld.

Badge +3

De kortingscode is geldig voor een reis t/m 15 januari 2024.

Reputatie 2

Onderwerp kan worden afgesloten.

Reageer