Na wachten en bellen kom ik inmiddels 1 stapje verder bij de Wintercity: ik ben ingelogd, maar nu doet de knop ‘start’ helemaal niks. Schiet niet op!
Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineelNa wachten en bellen kom ik inmiddels 1 stapje verder bij de Wintercity: ik ben ingelogd, maar nu doet de knop ‘start’ helemaal niks. Schiet niet op!
Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineelNee, helaas, welke datum ik ook kies
Op de iPhone niet, maar nu op de iPad wel
Ah, fijn dat het in ieder gavel wel op de iPad lukt. Er zijn veel reizigers die ook dit probleem ervaren. Zou je nog willen laten weten welke iPhone je hebt? Dan kan ik dat nog weer terugkoppelen aan onze IT-afdeling.
Ah, fijn dat het in ieder gavel wel op de iPad lukt. Er zijn veel reizigers die ook dit probleem ervaren. Zou je nog willen laten weten welke iPhone je hebt? Dan kan ik dat nog weer terugkoppelen aan onze IT-afdeling.
Nee, op IPad lukt bij mij óók niet!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.