beantwoord

Wintercity 1 stapje verder, nog niet opgelost

  • 5 December 2023
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Na wachten en bellen kom ik inmiddels 1 stapje verder bij de Wintercity: ik ben ingelogd, maar nu doet de knop ‘start’ helemaal niks. Schiet niet op!

icon

Beste antwoord door Lorena NS 5 December 2023, 10:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey GeraVanBerlo en welkom op de NS Community! 

Het knopje ‘start’ indrukken lukt inderdaad niet. Het zou wel moeten lukken om dan bijvoorbeeld op ‘1 dec’ of andere data te klikken. Lukt dat wel?

Nee, helaas, welke datum ik ook kies

Op de iPhone niet, maar nu op de iPad wel

Reputatie 6
Badge +2

Ah, fijn dat het in ieder gavel wel op de iPad lukt. Er zijn veel reizigers die ook dit probleem ervaren. Zou je nog willen laten weten welke iPhone je hebt? Dan kan ik dat nog weer terugkoppelen aan onze IT-afdeling.

Ah, fijn dat het in ieder gavel wel op de iPad lukt. Er zijn veel reizigers die ook dit probleem ervaren. Zou je nog willen laten weten welke iPhone je hebt? Dan kan ik dat nog weer terugkoppelen aan onze IT-afdeling.

Nee, op IPad lukt bij mij óók niet!

Reageer