beantwoord

geld terug

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Goedemiddag NS. Ik heb een dag kaartje gekocht maar ik krijg het niet via de email en nu is mij trein weg en me afspraak zou ik me geld terug hebben.

 

Met vriendelijke groet Mohammed 

icon

Beste antwoord door Thom 25 April 2024, 14:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Klopt het dat je jouw ticket vlak voor aanvang van de reis hebt gekocht? Het kan soms even duren voordat een ticket binnenkomt daarom is het verstandig een ticket ruimer van te voren aan te schaffen. Je kunt ook inchecken met bijvoorbeeld je pinpas, om dit soort gedoe te voorkomen.

Helaas is het niet mogelijk om het geld voor een gekochte ticket terug te krijgen, omdat achteraf niet te controleren is of het ticket gebruikt is. Al is er soms, uit coulance, wel iets mogelijk. Zeker als het ticket nog niet geopend is. Mocht je dus het ticket alsnog binnenkrijgen, open deze dan niet en neem rechtstreeks contact op met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +4

Open het kaartje niet, dan is er nog een kans. Is het geopend/gedownload dan krijgt u, zoals Mode al schrijft, geen geld terug. Als ,u het nog niet heeft geopend, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155. Als u het heeft geopend is dat zinloos.  Overigens is een kaartje ook geldig voor een volgende trein.

Reageer