beantwoord

Reisproduct verwijderen van NS business card vanuit buitenland

  • 28 October 2020
  • 28 reacties
  • 1257 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Dank heren, Ik heb ze ook gemaild maar de reactietijd is 5 werkdagen. Ik heb gisteren de mail ontvangen dat ik voor 1 nov het reisproduct moet verwijderen. Dus ik vrees dat dat te lang gaat duren.

 

Ik ga Mark’s alternatief (Facebook) proberen.

NS Zakelijk kan je gelukkig ook nog gewoon mailen overigens, mocht je net als ik niet zo kapot zijn van het social media-gedoe: nszakelijk@ns.nl.

 

Ik heb het een aantal keren op kunnen lossen door de kaarten gewoon te (laten) blokkeren, wanneer ze niet retour waren gekomen van vertrokken medewerkers.

Hoi S11, welkom op de NS Community. 

In bepaalde omstandigheden kan een abonnement ook beëindigd worden zonder dat het noodzakelijk is dit te bevestigen bij een kaartautomaat, maar of dit mogelijk is voor jouw Business Card, durft ik niet te zeggen. Je kunt hiervoor het beste telefonisch (030 300 11 11) contact opnemen met de Zakelijke Afdeling. Ook zijn ze bereikbaar via Facebook en Twitter. Die opties kun je hier vinden.

Reageer