beantwoord

Reisproduct verwijderen van NS business card vanuit buitenland

  • 28 October 2020
  • 28 reacties
  • 1257 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Badge +3

Mijn VDU wordt per 1 november weer voor een jaar verlengd. Weliswaar met verslechterde voorwaarden per 1 januari 2021, maar dat is een ander verhaal.

Daar is misschien wel een ander topic over inderdaad :sleepy:

Maar on topic, wat op je kaart zelf staat aan doorlopende (klassieke) abonnementen wordt in principe verlengd als je zelf geen actie onderneemt. Zelfs bij een BC (reizen op rekening) dus.

Of andersom (jouw situatie), je kaart wordt toch niet zomaar verlengd… :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Blijft natuurlijk de vraag staan waarom NS bij monde van @Mark NS het volgende stelt:“In bepaalde omstandigheden kan een abonnement ook beëindigd worden zonder dat het noodzakelijk is dit te bevestigen bij een kaartautomaat (...)”. NS kan dus wel degelijk abonnementen beëindigen zonder dat je langs een automaat hoeft maar kiest er blijkbaar voor om een administratief klusje dat ze zelf kunnen doen door de klanten te laten uitvoeren.

Ik ken werkelijk geen enkel ander abonnementensysteem waarbij je na het opzeggen van je abonnement nog met een pasje langs een automaat moet om de opzegging te bevestigen. Dat is echt een systeemontwerpblunder van de eerste orde. Dat dergelijke klantonvriendelijke flauwekul wordt gepikt door de managers bij NS is zo mogelijk nog idioter.


Het bevestigen moet omdat OV-chipkaart niet van NS zelf is.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Het is dus een systeemontwerpfout.

Reageer