beantwoord

Geen saldo in account, Chrome / Edge

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Vroeger stond altijd het saldo (totaal van gemaakte reizen) in je account als je op de desktop inlogde bij Mijn NS (Chrome / Edge), op de start pagina. Nu is het saldo niet meer te zien, ook niet bij je reis historie. Een tijdje heeft er een melding gestaan, iets met een verbetert overzicht. Deze melding is ook niet meer te zien.

Graag wil ik zien wat ik aan het eind van de maand moet betalen (zonder de app op mijn mobiel te hoeven openen).

Waarom wordt functionaliteit zo maar weg gehaald?
En komt het saldo nog terug in Mijn NS?

icon

Beste antwoord door Robert B 24 April 2024, 20:13

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Dat was het kostentellertje (huidige periode), maar die werkte al sinds het begin (jaren geleden) niet goed dus zou er een verbeterde versie komen.

Afwachten dus… (en ja, hij is nu helemaal verwijderd op de website). In de app zie ik hem nog wel maar er klopt dus niets van (zowel de abonnementskosten als de factuurdatum).

Mijn factuurdatum is de 9e en ik heb een Dal Voordeel abonnement van (tijdelijk) € 2,50 per maand.

Badge +3

Koningsdag en veilig thuis, maar wanneer gaat het allemaal eens kloppen beste NS ❓

Als het niet goed werkt, kun je het inderdaad maar beter weghalen (of zorgen dat het goed gaat werken).

Mijn indruk was dat het wel goed werkte, maar dat het een paar dage duurde voordat het overzicht up te date is


In de NS app zie ik het overzicht ook, maar ik vind het handig om er ook via mijn desktop bij te kunnen

Reageer