beantwoord

weekend vrij vergeten uit te checken

  • 7 May 2024
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Ik ben 4 mei met de trein van Dordrecht naar Zandvoort gegaan en niet uitgecheckt. 
Einde van de dag van Zandvoort naar Dordrecht. 
 

Ik had weekend vrij en nu staat er 20 euro bij de reis in de app

en er is al ruim 72 uur verstreken. 
 

na 48 uur zou er een link moeten staan bij mijn reishistorie op mijnns.  Maar nog niks te zien

 

ik vind alles zo vaag allemaal, denk dat ik voorlopig niet meer met de trein meegaat, de lol gaat er zo wel vanaf.

icon

Beste antwoord door Zamids 8 May 2024, 17:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

www.uitcheckgemist.nl  al geprobeerd ?

Daar kan je het zelf wijzigen @Zamids als het goed is.

Ja.  Reis staat er niet bij. 

Reputatie 2

Hoi @Zamids,

Mijn ervaring is dat het (soms) lang kan duren voordat je de in- en/of uitchecks in je reishistorie terug ziet. Die 48 uur wordt heel vaak overschreden. 

Het systeem probeert ook op basis van eerder gemaakte reizen te kijken of het zelf een in- of uitcheck kan aanvullen. 

Ik denk dat je het beste toch nog even kunt afwachten. 

En laat vooral de lol voor het reizen met de trein er niet vanaf gaan! Er komen een paar mooie dagen aan is de voorspelling. Nu nog afwachten of dat uitkomt natuurlijk. Wist je dat je morgen (Hemelvaartsdag) ook met je Flex Weekend Vrij op stap kunt en vrij reist? Dit geldt ook voor bijvoorbeeld Tweede Pinksterdag. 

 

 

Dat heb ik gemerkt dat het lang duurt.

Ik en mijn vrouw zijn ook eens in Den Haag met de tram meegeweest tegelijk.

ik was benieuwd hoeveel dat koste en het duurde heel veel dagen voor het er in stond, en van mijn vrouw was het eerder bekend.

vaag allemaal.  
 

nu het mooi weer word kunnen we weer gaan fietsen, hebben we geen last van vertragingen of uitval of omrijden.

 

Gechat met ns

Mail gehad dat de reis is aangepast en het niks kost. 
 

maar nog steeds niks in de app of mijnns of uitcheckgemist.nl

Reputatie 2

Bedankt voor de terugkoppeling @Zamids 😀

Heel fijn dat het gelukt is via de chat en dat de reis je niets kost. Dat het (nog) niet zichtbaar is in de reishistorie of uitcheckgemist, tja, het lijkt soms net een treinreis……. vaak gaat het goed, soms heb je vertraging, af en toe kom je niet op bestemming……..

Hopelijk gaat een volgende trein weer heel goed. Fijn (lang) weekend alvast!

Reageer