beantwoord

onkosten

  • 7 February 2024
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Ik wil graag jouw mening en advies over een situatie waar ik tegenaan loop; wanneer ik bepaalde dagen met de trein reis, word ik opgehaald aan het einde van de dag en reis ik de volgende dag weer met de trein terug. Echter, elke keer krijg ik een melding van een gemiste uitcheck en moet ik €20 betalen.

 

Dit voelt voor mij als een oneerlijke kostenpost, aangezien ik geen fout heb gemaakt bij het uitchecken.

Heft u enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Heb je vergelijkbare ervaringen gehad of ken je iemand die hier mee te maken heeft gehad?

 

Ik waardeer jouw mening en suggesties hierover enorm.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 7 February 2024, 14:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Pebbels,

Als je aan het eind van de heenreis gewoon uitcheckt, en de volgende dag aan het begin van de terugreis weer incheckt, zou je niet zo'n melding moeten krijgen.

Heb je misschien per ongeluk bij een verkeerde vervoerder in- of uitgecheckt?

Misschien kun je een screenshot van je reishistorie plaatsen? Dat maakt vaak veel duidelijk.

Ja, ik dacht erover om dat te doen, want ik weet zeker dat ik in- en uitcheck als ik aankom en het treinstation verlaat! Maar ik wilde gewoon kijken of anderen dezelfde ervaring met mij hadden en hoe ze het hebben opgelost... Maar bedankt voor je mening, ik waardeer het omdat we aan dezelfde oplossing dachten!

Reputatie 3

Loop bij een loket naar binnen of vraag aan een servicemedewerker of conducteur, hun kunnen uw kaart "uitlezen" en kijken graag mee wat er fout gaat.

 

Misschien kinderachtig uitleg; U moet inchecken en uitchecken op de heenreis, op de terugreis opnieuw inchecken en uitchecken. En dit bij het juiste vervoerder. Bij overstap tussen 2 vervoerders moet u op het perron uitchecken en daarna inchecken.

 

Neem telefonisch contact op met klantenservice of uw reis te corrigeren.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt in jouw reisoverzicht in mijnNS via website of in de app terugzien. Ook kun je bij een kaartautomaat de laatste transacties terugkijken. Bij €20 gaat het om een gemiste in/uitcheck. Reis je met verschillende vervoerders of staan er poortjes van verschillende vervoerders?

Reageer