In januari heb ik een OV-fiets gehuurd bij een zelfservice-stalling bij station Strijp-s in Eindhoven en deze de zelfde dag netjes ingeleverd bij deze stalling. Ik huur regelmatig een fiets en dit ging altijd goed. Enkele dagen daarna kreeg ik een mail dat de fiets niet was ingeleverd.. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben de fiets voor mij uitgecheckt.
Een paar weken daarna krijg ik een mail dat na controle de fiets met fietsleutel niet is aangetroffen terwijl ik deze 100% zeker heb ingeleverd en ik nu €350 moet betalen…
Hoe kan dit!?
Ik heb weer contact gehad met de klantenservice maar zij zeggen niks te kunnen doen.
Overigens kreeg ik vorige week nog een mail dat een andere fiets niet is ingeleverd bij de zelfde OV-fiets zelfservice-stalling. Deze zelfservice-stalling is overigens ook regelmatig kapot. Ik hoop niet dat ik dalijk een tweede bedrag van 350 op mijn bord krijg!
Ik lees hier dat er meer mensen zijn die dit is overkomen. Maar kan ik dan echt niks doen behalve die onterechte boete betalen en nooit meer een OV-fiets huren?
Waarschijnlijk ga ik wel aangifte doen in de hoop dat de politie camerabeelden kan bekijken.
Hoor graag van jullie
Rick