melding gevonden ov-fiets

  • 4 February 2022
  • 57 reacties
  • 2658 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Op de hoek van de Egginklaan en Overste den Oudenlaan in Utrecht staat ook al maanden een OV fiets tegen het hek van de speelplaats.

 

 

Bedankt voor de melding, Simone R. Deze fiets is inderdaad vermist, ik heb bij dezede melding doorgestuurd.

Wat betreft je vraag over de contactopties, er is niet echt een specifieke route waarop je dit kunt melden, gezien het natuurlijk niet de bedoeling is dat wij OV-Fietsen ergens moeten ophalen. Vandaar dat je er hier ook geen proces met informatie voor is te vinden op onze website.

Dat gezegd hebbende kun je hiervoor in wezen contact op nemen met onze Klantenservice via al onze kanalen. Al mijn collega's hebben de mogelijkheid om een gevonden fiets te melden.

Er staat al een hele tijd een OV fiets plompverloren tegen het hek van de parkeergarage achter een bedrijfsgebouw in Wageningen. Hierbij een foto, de fietsnummer en de locatie, zodat NS deze kan ophalen.

Fiets: Fietsnummer OV44086. Zadel staat omgekeerd, al een tijd niet gebruikt.

Locatie: Achter het gebouw Plus Ultra 2, bronland 10, Wageningen. Tegen het hek van de parkeergarage aan, rechts naast de slagbomen van de parkeergarage. (Links naast de fietsenstalling).

Een manier om hier buiten de community om melding van te maken zou inderdaad waardevol zijn, heb overal op de site gezocht voor ik hier uit kwam.

 

Reputatie 3

Ik lees net een nieuwsbericht dat er vaak te weinig OV-fietsen zijn. Best wel bijzonder dan dat er zoveel weken- of maandenlang ergens staan. Dat de nieuwe sloten zo vaak haperen zal ook niet helpen. Ik heb wel een fietsabonnement, maar ik durf er nu eigenlijk geen meer te huren. Dat kan toch beter NS!

Reputatie 6

Welkom bij de NS Community Chrisippel en bedankt voor het melden! Ik heb het meteen voor je doorgezet en de fiets gaat opgehaald worden.

Ook bij mij in de buurt staat er al meerdere weken een achtergelaten OV fiets.

Nummer: 15467

Locatie: Kruising Plataanweg en Berkenlaan te Hoogland (gemeente Amersfoort)

Groetjes

 

Welkom op onze NS Community ReizigerUitWageningen. Klinkt inderdaad als een leuke zoekopdracht. Maar hij staat erin, ik hoop dat ze hem vinden! Bedankt voor het doorgeven.

Fiets 46430 staat, in half gedemonteerde toestand, vlakbij hectometerpaaltje 3,3 op de N781 (= Doctor W. Dreeslaan, Bennekom. Aan de Bennekomse zijde, tussen de van Balverenweg en de Kierkamperweg)
Succes!

Ik zie dat die fiets op 11 juli nog is verhuurd. Ik zal een notitie bij de fiets zetten dat hij bij de sporthal staat, maar op dit moment wordt deze fiets nog niet gezien als zwerffiets. Hoe dan ook bedankt voor het doorgeven!

Ook hier een, staat real een tijd niet in gebruik. Sporthal in Schalkhaar. Garderegimentsweg 

 

Bedankt voor het melden. De fiets is 3 dagen geleden verhuurd. Het kan zijn dat de huurder hem daar expres heeft neergezet. We zullen de huurder op de hoogte stellen dat de fiets nog niet is ingeleverd doormiddel van een automatisch bericht.

Er staat een fiets in Boxtel al 4 dagen achtergelaten op de van Merheimstraat ter hoogte van nummer 20. 16398

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey ovfietsgevonden1 en welkom bij de NS Community! 
Toch heel erg bedankt voor het aanmelden en doorgeven van de fiets(en). Ze zullen spoedig opgehaald worden.

Deze fiets en een andere liggen al een jaar bij de Langebrug in Leiden, ter hoogte van nummer 60 ongeveer. Erg onhandig dat ik me dan hier moet aanmelden om dat te kunnen melden. Succes.

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind het ook heel bijzonder. Sinds de invoering van die nieuwe sloten regent het meldingen van gevonden OV-fietsen, en regent het klachten over niet goed functionerende sloten.
Wat is überhaupt het voordeel van zo'n slot? NS geeft als eerste voordeel dat je geen sleutel meer nodig hebt. Zou er ooit iemand geklaagd hebben over het feit dat ze een sleutel bij zich moeten houden als ze een fiets gehuurd hebben?!

Dat klopt.

Badge +3

Hi Jov en welkom bij de NS Community!

Zeker de moeite om ze op te halen. Ik heb de meldingen doorgezet zodat ze snel opgehaald kunnen worden. Bedankt voor de melding!

En weer zijn het fietsen met een elektronisch slot. Dan is de huurder toch bekend en krijgt die 350 euro boete als die zich al niet al gemeld had(den) dat het slot niet meer open ging?

Reputatie 6
Badge +2

Hi Jov en welkom bij de NS Community!

Zeker de moeite om ze op te halen. Ik heb de meldingen doorgezet zodat ze snel opgehaald kunnen worden. Bedankt voor de melding!

Hier locatie Sassenheim, ter hoogte van Oude Haven 15 staan 2 verlaten OV fietsen sinds een maand of 2. Wellicht de moeite om ze op te halen. 

 

Ik heb het gemeld. Bedankt voor het signaal!

Snap ik. Mocht ie toch ‘zoek’ zijn, dan weten jullie nu waar ie is :) 

Daar kan ik echt geen antwoord op geven. Ik zou het wel bijzonder vinden.

Kan zijn dat die huurder m daar elke dinsdag stalt, dan kom ik er langs. Zo ja, heb ik niks gezegd ;)

Deze fiets is onlangs geleden verhuurd. Het is inderdaad een vreemde locatie. We hebben de huurder al per mail op de hoogte gebracht dat de fiets nog niet terug is gebracht. Hopelijk meld de huurder zich en kan aangeven dat de fiets kwijt is zodat we een melding kunnen maken van deze fiets. Wellicht heeft de huurder deze daar expres gestald.

Ov fiets bij bushalte aan Gooiland Assen (eerste bushalte na afslag Europaweg), staat er volgens mij al een paar weken. 
 


 

 

Reageer