melding gevonden ov-fiets

  • 4 February 2022
  • 57 reacties
  • 2644 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Marcel, 

Ik heb de gegevens van de OV-fiets en de locatie uit je bericht verwijderd. :wink:

Daarbij heb ik uiteraard de melding direct doorgezet zodat de OV-fiets zo snel mogelijk opgehaald kan worden. 

Er staat al een hele tijd een OV fiets plompverloren tegen het hek van de parkeergarage achter een bedrijfsgebouw in Wageningen. Hierbij een foto, de fietsnummer en de locatie, zodat NS deze kan ophalen.

Fiets: Fietsnummer OV44086. Zadel staat omgekeerd, al een tijd niet gebruikt.

Locatie: Achter het gebouw Plus Ultra 2, bronland 10, Wageningen. Tegen het hek van de parkeergarage aan, rechts naast de slagbomen van de parkeergarage. (Links naast de fietsenstalling).

Een manier om hier buiten de community om melding van te maken zou inderdaad waardevol zijn, heb overal op de site gezocht voor ik hier uit kwam.

 

Is er al een bepaalde knop waar we fietsen kunnen delen?? Of moet het perse via deze chat. 

Bedankt voor de melding, Simone R. Deze fiets is inderdaad vermist, ik heb bij dezede melding doorgestuurd.

Wat betreft je vraag over de contactopties, er is niet echt een specifieke route waarop je dit kunt melden, gezien het natuurlijk niet de bedoeling is dat wij OV-Fietsen ergens moeten ophalen. Vandaar dat je er hier ook geen proces met informatie voor is te vinden op onze website.

Dat gezegd hebbende kun je hiervoor in wezen contact op nemen met onze Klantenservice via al onze kanalen. Al mijn collega's hebben de mogelijkheid om een gevonden fiets te melden.

Niet 1 die toegankelijk is voor klanten, ben ik bang. Hier melden is nog de beste optie.

Sinds enige tijd staan er 2 NS OV fietsen op de parkeerplaats van de Aldi (Kanaaldijk 3) in Aarle Rixtel.
Fietsnummers: 17503 en 19566.
Groetjes….

 

Bedankt voor het melden, knaal17a. Ik heb er een melding van gemaakt.

Reageer