Ov fiets gevonden


Er staat al weken een OV fiets t.h.v Singel 2 te Amsterdam met nr. 11909

115 reacties

In de portiek van ons flatgebouw staat vaak deze OV fiets met nummer 16168 heel onhandig geparkeerd. Hij is in gebruik, maar volgens mij niet legitiem. Hij staat er dus niet altijd.

Portiek te vinden via Google maps: Benninkburg 101
Geen dank. Ik heb inmiddels begrepen dat de fietsen al als 'gestolen' bij ons in het systeem staan. We gaan dus snel een kijkje nemen.

Bedankt voor de terugkoppeling.
Op 22 januari is de fiets met nummer 25039 's middags om 15.00 uur opgehaald door een bestelauto met reclame AA rent.Heb gesprek gehad met de bestuurder van het busje en een en ander uitgelegd.De fiets met nummer 21374 was op dat moment niet aanwezig.Staat nu wel weer de hele avond en nacht buiten.Denk dat er overdag weinig kans is om hem terug te krijgen,zal dus in de avonduren moeten gebeuren.

Met vriendelijke groet,

Gerard
Ik heb een fiets denk ik gevonden met nummer 29948 te Amsterdam. Kan ik hier opvragen wat de status ervan is? Gestolen of achtergelaten omdat schade?
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?

krijg ik ook nog antwoord?
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?

Dat hij gestolen is en nu in gebruik is door een ander 😃
{Censuur door moderator} Beste thomas NS is met mij aan het schakelen ^^, iedereen is hier gewaarschuwd als je wat terug vraagt voor je moeite die je erin steekt🆒

Zie bijlage!
Reputatie 7
Badge
Vinderloon eisen en de NS chanteren met verhoging van het bedrag.
Ongelofelijk dat iemand dit durft te eisen.....

Wat mij betreft mag diegene zich de ogen uit zijn kop schamen, en al blij zijn dat er een dagkaartje als compensatie wordt aangeboden die infeite nog duurder is dan de genoemde 30 euro. (€52,60 zelfs). En dan nog zelfs een privé-discussie open en bloot op internet zetten. Daar heb ik geen woorden meer voor!
Reputatie 7
Update: Ik ben nog steeds bezig om een afspraak te regelen wanneer wij de OV-fiets op zullen halen.
Badge +3
Oh jee.. jammer zeg maar terecht voor Rterhorst,

Ik zie dagelijks reclames dat CP&A nog personeel zoekt! Die regelen het heen en weer brengen van de fietsen.

Idee :8: Een Dagkaart NS voor degene die een 'weesfiets' terugbrengt naar de standplaats (met sleutel en zo). En een upgrade 1e klas of koffie/thee bij Kiosk als de sleutel ontbreekt. 😛
Reputatie 3
Op zich vind ik een dagkaart heel redelijk, maar dat standaard maken lijkt me niet zo handig.

Stel dat je een abonnement hebt, of geen ov in je dorp...
Zwolle zuid thv dreessingel 60 staat een ov fiets met nr 26389 achterband totaal vd velg staat er reeds 3 dagen
Ook in Eindhoven staat al een tijd een OV-fiets, zonder zadel en met een kapotgesneden band. Onder het gebouw De Witte Dame, aan de Emmasingel 12, achter de stalen trap naar de eerste verdieping. Fietsnummer is 35101.

Hoi MariëlleK,

Bedankt voor het melden! Ik heb deze fiets dan ook aangemeld om opgehaald te worden.

Ik zet het door, Rhamnus. Bedankt voor het doorgeven!

Ik laat hem ophalen, NScj! Bedankt voor het doorgeven!

Ook ik heb een ov fiets gevonden. Hij staat met een lekke band op de hoek van de Sportlaan en de Maarten Lutherweg in Amstelveen en heeft het nummer 9789.
[quote=Bertgort24]Ook ik heb een ov fiets gevonden. Hij staat met een lekke band op de hoek van de Sportlaan en de Maarten Lutherweg in Amstelveen en heeft het nummer 9789.[/quote
Een week later (do 22 sept. 2016) is de fiets nog steeds niet opgehaald.]
In Middelburg staat er ook al bijna een jaar een. De Lange Geere 99, voor de Takko Fashion. Fiets nummer 7504.
Bij station Utrecht Overvecht (nabij kaartautomaat) staat al heel lang OV fiets nummer 16964. Inmiddels lekke achterband en zadel 'weg'....
Op het plein bij de Pieter Vlamingstraat / Mauritskade staat al maanden een fiets in het rek. Zadel kapot en band lek. Fiets nr. 24431
Naast het fietsenrek tegenover Anthoniedijk 1 te Utrecht ligt al tijden een gehavende OV-fiets met nummer 29205
Badge +3
Grappig, onlangs iemand die de door haar gehuurde fiets niet meer open kreeg en na een kwartier probereb maar met de bus terug naar het station gegaan is (fiets op haar werk achter gelaten).

De beheerder van de stalling kon daar niets mee en was niet van zins om een oplossing te bieden.

Dan zou ik ook zeggen "hier heb je de sleutel terug", en uit beleefdheid "de fiets kan je op dit adres ophalen". Niet het probleem van de huurder, kom op zeg!

Als ze gewoon klakkeloos de sleutel ingeleverd had (niemand die controleert of de fiets ook daadwerkelijk teruggebracht is...) Maar ja, dan kan een volgende huurder die fiets niet vinden in de stalling.
Fiets al enkele weken in Rotterdam Zuid i n de buurt van de Maashaven.
Hellevoetstraat 37
3081 NN Rotterdam
Hallo,
Staan al meerdere weken ov fietsen voor de deur bij Luit 38-66 in Rotterdam Zevenkamp.
De nummers van deze fietsen zijn 25039 nu al 2 weken met een lekke band.En nummer 21374 deze wordt nog wel gebruikt,maar er wordt niet zo zuinig mee omgesprongen,wheelies worden er meegemaakt en lekker flink slippen en hem dan dwars gooien.Misschien kunnen jullie eens kijken of dit klopt en of ze mogelijk gestolen zijn.De fam.naam is verwijderd door moderator ivm privacy. Krijg helaas de foto's er niet bij.

Reageer