beantwoord

ov fiets gevonden

  • 5 July 2023
  • 22 reacties
  • 239 Bekeken

Sinds enkele maanden staat er bij de bibliotheek in Sittard (ligne 2, 6131MT) een ov fiets. Inmiddels zonder zadel. 

De fiets zit vast gemaakt met een traditioneel slot.

Nummer: 68534

Kunnen jullie deze ophalen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 5 July 2023, 14:13

Bekijk origineel

22 reacties

Welkom op onze NS Community, yfke123. Wat fijn dat je dit even bij ons meldt! Ik zal de fiets op laten halen.

Er staat al een paar dagen een ov-fiets in Kerkrade op de hoek Haghenstraat-Bockstraat

Reputatie 6

Goedenavond Vevdl. Welkom bij de NS Community. Heb je ook een exact adres en een nummer van de fiets? Dan kan ik dit voor je nakijken! 

Nummer niet. Adres Kekrade. Hoek Haghenstraat-Bockstraar.

Reputatie 6

Okay. Als je geen verdere details hebt zet ik het zo door.

Er staat algemene een week een OV fiets bij het strand in Park Meerstad. Nummer B34323

Reputatie 6

Hey NinkeL. Welkom bij de NS Community. 

Heb je ook iets van een oriëntatiepunt waar we de fiets dan makkelijker mee kunnen vinden? Dan zet ik een melding door. Alleen dat het bij het strand staat is helaas wat vaag!

Er loopt een pad langs door het park langs het strandje. Daar staat ie tegen een lantaarnpaal aan. 

 

Dank voor de informatie! Ik heb de melding doorgezet, de fiets zal binnenkort worden opgehaald.

Ik zag vanochtend dat dit al gebeurd is

Ha NS, Een OV fiets staat al 1 week naast  postjesweg 3H.Op het terras van café Goldmund! Fietscode: B45294. Graag ophalen!

Goedemiddag Sbien, dankjewel voor het melden. De OV-fiets wordt nog niet vermist en staat ook niet als gestolen vermeld. Ik heb een opmerking achter gelaten over de locatie van de OV-fiets. Dankjewel.

Hi NS,

Er staat nu een week een OV fiets met nummer 50843 langs de N304 in Ede. Ermee terug naar het station fietsen gaat niet meer, want de complete achterband ligt eraf😅

 

Bijgevoegd een foto met spelt waar hij staat!

 

Yes, hij is gemeld. Bedankt, H. Oost!

Hallo NS,

Er staat al een aantal weken een OV fiets hier op de hoek (nr 13707). Kruispunt Leliestraat met Oude Arnhemseweg in Zeist (tegen het huis aan de Oude Arnhemseweg 28).

Ook deze krijgt even wat aandacht. Dank voor het melden LdV!

NS-fiets gevonden, staat al een maand dag en nacht links naast no. 800-816 in de Arthur van Schendelstraat.

De fiets heeft nummer 60957

Groet, 

Goedemiddag Schaepje en welkom bij de NS Community.

Ik ga een melding doorzetten over deze fiets. Kan je nog aangeven in welke plaats de fiets staat? Is dit de Arthur van Schendelstraat in Utrecht?

Ah ja niet aan gedacht haha. Het is inderdaad in Utrecht.

Zou slim zijn als men hier ook een speciaal meldpunt voor maakt, ik zie dat veel mensen bereid zijn om de verlaten fietsen aan te melden.

Ik heb ook getracht het via de klantenservice te doen maar die robot maakt je hartstikke gek. voordat je klaar bent met typen heeft die al 3 "antwoorden" gegeven en raak je verstrikt in vraag en antwoord waar je niks mee opschiet.

Wachten op een medewerker heeft geen zin, dat duurt te lang, heb wel wat anders te doen.

 

Maak gewoon een speciaal aanmeld-iets, bijvoordeel in die prachtige NS-app, waar je een formulier kan invullen met: 

adres waar de fiets staat, hoe lang de fiets er al staat, no. van de fiets.

Hoe eenvoudig kan het zijn?

Dat is inderdaad een hele goede suggestie. Ik zal je feedback doorzetten. Sowieso kun je altijd een (privé)bericht sturen via onze social media. Je melding wordt dan altijd beantwoord door mijn collega's van de klanteNService. Soms kan het wegens drukte wat langer duren voordat je reactie krijgt, maar als je een zo volledig mogelijke beschrijving stuurt kunnen wij de melding meteen verwerken, zodat je niet per sé op antwoord hoeft te wachten. Een bericht via de Community mag natuurlijk ook.

In ieder geval zal ik je melding over de fiets nu doorzetten. Hij wordt dan binnenkort opgehaald. Bedankt voor je oplettendheid!

Er staat al een aantal maanden een OV-fiets op de hoek van de Vriesstraat / Kruisstraat in Eindhoven. Het nummer van de OV-fiets is 20682.

Bedankt voor het melden. Ik ga het doorzetten zodat de fiets kan worden opgehaald.

Reageer